İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

20 Aralık 2012 Perşembe

farklı bir şeyler yapalım


hayır bu soğukta ne yapılır, 21 aralık 2012 için kıyamet programı da yaptık, dışarıda olacağız hatta kıyamet gelse de kopsak diyeceğiz, istanbul'da karayel fırtınası var.
an itibari ile hem alçaklara hem de yükseklere kar yağıyor. evden işe işten eve gidiyorum.
sabah egzersiz olsun diye elbisemin fermuarını sırtımdan ağrı(evet öyle dedim) kapatmaya çalıştım, pilates tamam da kol da bir yere kadar esniyor.
yine bu sabah çıkmadan gökhan habur'u dinledim habis habis balkanlardan gelen soğuk hava dalgası ve karayel fırtınasından bahsetti.
sabah dışarı çıktığımda neticem dondu, bu ne soğuk?
sabah dışarı çıktığımda yerler buz idi yavaş yavaş piti piti indim merdivenlerden,
taktım eldivenlerimi açtım müzik çalarımı lionel richie'den sizler için geliyor hello, is it me you're looking for?
sümüğüm dondu be.
evden eve sonra odadan odaya gidelim bugünlerde, evden işe olmasın bak, cola ve tcell tatil olmuş:p(şaka şaka olmamış böhühühü)

sokak hayvanlarına su mu ekmek mekmek koymayı unutmayın pls.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder