İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

13 Aralık 2012 Perşembe

it's confidential

bazı süreçlerin gizli yürütülmesi gerekir, gizlilik yönetim katı için çok önemli.

ikacı ketum olmalı, politik olmalı, poker face olmalı, yani dilini kes at!

bir bölümmü kapanacak, terfi mi var, dışarıdan büyükbaş birimi geliyor

ama farklı ekiplerdeki iyi arkadaşlar bazen gizli süreçler hakkında fikir alışverişinde bulunabilir.

ya da google trendsde arama yaparken şirketteki üst yönetimin değiştiğini kazara öğrenebilirsin, haftasonu maç öncesi çok içmiş kafası güzel bir iş arkadaşının ağzından kaçar, sarhoştur hatırlamaz bile.

ama en iyisini sona sakladım, üst düzey yöneticinin değiştiğini adaydan öğrenirsin! yürü be

bazen tuvalette şahane bilgiler edinirsin, sessiz sessiz çöğdürmeye çalışırken(ay bunu okulda güneyli bir arkadaşımdan öğrendim canım harika bişi işemek ya da lövöbö demek zorunda değiliz, biliyorsun biz kızlar işemeyiz) duyduklarım harika, it'deki gmy yönetmene kaymış, öhöm.

ya da buradaki bir uzman çok uluslu aynı sektördeki bir şirkete müdür gdiyormuş, kızkardeşi ile telefonda konuşuyor yan tuvalette bir yandan boşaltım işi yaparken,

bir de şey vardı, mesaiye kalıyoruz diye arşiv odasına giden ofis çiftleri, ikisi de evli ama işyerindeki buddysi aynı zamanda fuckbuddymiş iyi mi? al sana combo, brezilya'ya gitmeye ihtiyacımız var mı?

bilgi seni güçlü kılar, ama bilgi alacağım diye de maymun olmak gerekmiyor, sevgi içimizde, zen, enerji vb.
ışık seninle olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder