İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

18 Aralık 2012 Salı

maceracı ol




izmir'e gittim bu hafta ve dönüşte tıpkı amerikan filmlerinde olduğu gibi yanımdaki yakışıklı adam hafiften asılmaya başladı.
her hareketini mimiklerini kaydetmeye ve hasta bir ikacı olarak meslek hastalığı etiketlemeye başladım,
uydurukçu, ego yüksek, yalan söylemeye meyilli, başka biri gibi davranıyor, hayır salyam aka aka uyuyordum ne diye uyandırıyorsun?
neyse indik saw'a bu hala konuşuyor valiz var mı? benim evimde hemen şurada viaport'un arkadasındaki sitede, acaba bana mı gitsek? bir drink?
oooooo beybiiiii, sen bana kahve falı bakan erkek bölge müdüründen bile hızlı çıktın, sana helal olsun.
merci canım acil bir toplantıya katılmam gerek diyorum, "saat 8'de mi diyor?" aeh evet biz kelle avcıları(head hunter) her zaman her yerde diyorum.
sonra bunu yöneticime anlatıyorum bu sabah ne diyor"maceracı ol biraz, maceraya atıl" owww yoooo evli iki çocuklu yobaz seni yapamadıklarını bana mı yaptırmaya çalışıyorsun, bu ne biçim motivasyon, devamlı aksiyon, yeni jenerasyon full animasyon diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder