İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

31 Aralık 2012 Pazartesi

projeyi tiyatrocu selamı vererek bitirme

madem blog sayfası açtım neden hüzünlü şeyler yazmıyorum, mesaj kaygısı ile birlikte...yooo hayır yooo dostum olmayacak ben hüzünlü şeyler yazamıyorum.


31 aralık 2012,
yıl bitiyor,

çok güzel oldu süper de bir yıl oldu, kaybettiklerimiz, ışığa yürüyenler, aramızdan ayrılanlar, veda edenler, veda etmeyenler..

13 rakamına bayılan ben için 2013 sabırsızlıkla beklenmekte.

en güzeli bir projeyi bitirmem yeni birine başlıyor olmam, katkı sağlamak, değer sağlamak, verimlilik, abidiklik gubidiklik ile sözlerime son verirken,

tiyatrocu selamı ile bitiriyorum bugünü.

hepinize mutlu yıllar kişisel gelişim adına varolacak potansiyeller ve şarj yerine şarz demeyen, herkes yerine herkez yazmayan bir sosyal çevre, çikolatalar ve pastalar bir de yöneticimin bana hediye ettiği gibi şahane bir ajanda:)

hadi dreams come true, derken alakasız şekilde depeche mode'dan sizler için geliyor, dream on.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder