İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

19 Aralık 2012 Çarşamba

şimdi kulaklarımızı havalandırma zamanı

serin bir istanbul gününde,

geri sayım devam ediyor, günün fon müziği mfö'den geliyor gözyaşlarımızı bitti mi sandın ile başladım.
sabah toplantı ile geçti öğle yemeğinde saman tadında bir yemek yedim, yemek çok önemli azizim.
koşuyolu'nda buharda fıstıklı kebap yeseydik ya bugün


ya da bursa'da alexander var dediler geldik

ya da fajita



uuu beybi, bir an kendimi hobbit sandım, 2. kahvaltı sonrasında güzel bir öğle yemeği.

ele güne karşı çalıyor şimdi, bir mülakatım var 14:00'de sonra da bir sunum, sonrasında günü kapatıyoruz, dolayısı ile mazeretim var asabiyim ben dinlememeli.

günün sorusu: bu pozisyon ile ilgili en az ilginizi çeken şey nedir?
alternatif soru: başkalarının canını sıkacak kararlar almak zorunda kaldınız mı?
hadi son bi' güzellik yapayım;
*empati sizin işinizde ne kadar gerekli?

(ama insanlar duymaz bazen üzme kendini ümitsiz gibi sevenin var bak ne güzel)



xxx,

always yours,

gıcık Coco





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder