İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

13 Aralık 2012 Perşembe

sizde izin nasıl oluyor?

bir outsource için en büyük sorunlar dersen? mesela dediğini farzediyorum. 

efendime söleyeyim, bir kere sicil numaran  olmadığı için, çekilişlerden, intranetteki bazı kampanyalardan faydalanamazsın, çay-kahve otomatlarından, snack otomatlarından kontörün olmadığı veya tanımlanmadığı için faydalanamazsın, konser biletlerinden, gösterilerden faydalanamazsın, şirket içi eğitimlerden faydalanamazsın,bazen lutfedip bir kaç hoşluk yapabilirler ama ilk gün hoşgeldin kitinden faydalanamazsın.

son işyerimdek iilk gün deneyimimden bahsedeyim sana bak, geldim, kimse karşılamadı, kendi kendime ik departmanını bulmaya çalıştım, masam yok!! bildiğin yok, kimseye haber verilmemiş, departmanda benimle görüşmeyi yapan ikacıdan başka geleceğimi bilen yok o da geç geldi o gün, tabii sonradan fark edecektim ki geç gelmek onun huyu, hep trafik  var bir o geç kalıyor. 
telefonum yok, neyse yavaştan ekip toparlanıyor, tek tek cici insanlar gelip tanışıyor, hoş geldin falan, isimler isimler ve görevler. sonra bir laptop veriyorlar boş bir masada eski bir müdür masası, pozisyon şimdilik boş sende emaneten otur diyorlar, oturuyorum, mailim tanımlanmamış, kullanıcı adı tanımlanmamış, ne diyorum ben giriş kartım bile yok. 
öğlene kadar prosedür okuyorum. 1 hafta sonra bir engelli personel var onu gönderiyorlar, ben onun yerine geçiyorum. telefonumu böylelikle almış oluyorum, ayrılan kişi personel tarafında(çalışkan ilişkileri:) departmanı ücret yan hakların hemen sağında) tabii onun dahili numarası bana veriliyor, sonrasında listeye ekleniyor ben işe alım yapmama rağmen hem çalışkan ilişkilerinde stajyer gözüküyorum hem de uzun bir süre liste güncellenmiyor 6 farklı zamanda salon kadını çizgimi bozmadan konu ile ilgili desteğinizi rica ederim diyorum tam 1 yıl 3 ay sonra kendi departmanımda uzman olarak değişiyor görevim, victory is mine!

8 ay sonra bir gün hoşgeldin kutusu hakkında konuşurken ekibin başına gelen arkadaşımız bu olayı duyuyor ve bana bir kutu ile geliyor ertesi sabah uuuu beybi.
9. ayda bir değişiklik oluyor sonra tekrar masa değişiyor, şükür bu sefer masa var ama, telefonda var, masa değişiyor ve beni klima nedeni ile boynumun tutulup, sık sık farenjit olacağım bir yere geçiriyorlar, karşımda ekip arkadaşım 14 dereceye kadar indirip ısıyı sonuna kadar açıyor çünkü öyle güzel bir yer ki soğuk sadece bana geliyor.

SİZDE İZİN NASIL OLUYOR?

6 aydan sonra avans izin kullanabileceğim söyleniyor, kullanmıyorum çok da ihtiyacım olmuyor sonra bir gün londra'ya gidesim geliyor ve perşembe+cuma için izin istiyorum, ama bu arada 1 yıldır buradayım(ettimi 14 gün izin hakkın). ve o mükemmel soru geliyor: "sizde izin nasıl oluyor?", ah  pardon, çok üzgünüm, nasıl unuttum ben outsource'um ve siz 3 defa uzattınız sözleşmeyi 1 yıl geçti ama ben yine de izin talep ettim, benim eşekliğim, my bad, sorry.

doğum günü izni uygulaması var mesela, ondan da faydalanamazsın outsource isen.

veya bazen servis kullanamana da izin yoktur, hatta şehir için taksi yerine akbil kulan diyebilirler, bölgede karşılamayı personel de yapabilir ya da kıl yönetici havaş'a bin gel der. 
daha iyisi var mesela başıma bir keresinde şöyle bir şey geldi, antalya'daki ofis taşındı ve maillerde beni  almaya birinin gelip gelemeyeceğini sordum. işgüzar müdür, genel müdürlükte çalışan peerına benim attığım maili forward etmeye çalışırken yanlışlıkla bana yolladı ve "bu nasıl insanlık bir de ayağına kadar araba istiyor" yazmış, rezalete gel.dinle gerizekalı, evet babamın işini yapıyorum, o nedenle kol gibi taksi fişi senin yıllık bütçene yansımıyor .

ya da uçakla gitmenin daha vakit kazandıracağı bölgeye trenle göndermeye çalışırlar seni ya da konaklama yapmanı istemezler 2 gün peşpeşe istanbul'a dönüp sabah başka bir bölge de olursun ve 3. günün şafağında genel müdürlüğe gelmeni beklerler. 


sonra sizde izin nasıl oluyor? e güzel oluyor, piccadilyy'de geziyorum:)

xxx,

always yours COco



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder