İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

28 Ocak 2013 Pazartesi

mülakat saçmalatmaca

Şehrin öbür ucu, Yunanistan'a yakın, yok dostum oralar İstanbul değil, neyse gittim bir gün yine görüşmeye, 1 saat önce oradaydım lobi de güzel sanatsal eserler var onları izledim.

Neyse 11' de görüşmem var, yukarı alıyorlar beni ik uzmanı ile görüşmem ama aynı saate başka bir aday daha davet edilmiş beni ik yöneticisi alıyor mülakata, ne cvim var elinde, ne bir fikri var, açıklama olarak görüşmeyi yapacak uzmanın vakti olmadığı, dolayısıyla ben anlatıyorum o ajandasına not alıyor.


Sonuç; süreç hala sona ermedi, zira bana hala bilgilendirme maili göndermediler, aradan 4 yıl geçti, umudumu yitirmiş değilim:))

Deva hala böyle mi yapıyor işlerini acaba?hangi ilacının derdine DEVA olabildi?

Şimdi sakin ol ve o huniyi yavaşça yere bırak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder