İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

8 Şubat 2013 Cuma

Öküzlemesine dalmak/ a be kaynana naptın bize?

Politik olarak doğru olan kavramı politically correct bizde yani Türklerde zor

Engelli demez sakat der, özürlü der mesela,

Yakışıklı değil ama sempatik,
Yani durumsal olacaksın, ağzın yüzün oynamayacak, kızlara cici oğlanlara süpper diyeceksin. Sadece elbiseler ile ilgili iltifatlarda olmuyor o iş.


Economic melt döneminde bir süre iş aramışlığım malumunuz.

O ara kilo aldım, sedanter stayla formu bünye aldığı kaloriyi yakmayınca olan hani

Bir aile toplantısında yengeden geldi muhteşem tespit kapıdan girdi, oturdu, "ay Cocooooo, kilo almışsın sen?" And somebody else's lover. Tüm gözler bana çevrildi, bu arada ilgi odağı olmaya bayılırım. Hayır gerizekalı dolabımdaki hiçbir şey olmuyor ve ben fark edemedim bunu, iyi ki söyledin, anlayamamıştım.

Sonra bir gün hediye almak durumundaydım yeni evli bir arkadaşıma, girdim mahalle arasında bir züccaciyeciye( ay yazarken daraldım) sonbahar mürdüm bir montum var üzerimde, yetkili teyze geliyor, birden gereksiz bir samimiyet ile ayayayayayay diye göbeğime doğru hamle yaptı "hamile misiniz, ya sanane acaba?

Sonra kuzenlerden biri evleniyor onun kına gecesi var, mejmuren gidiyorum, komşusunun kızı geliyor yazlıktan tanıyorum, evlendi hamile, bana doğru hamle yapıp "ayayayayayay coco bu da ne?"diye göbeğime elliyor, fak! Bölünerek çoğalamayacağımı bende biliyorum lakin Züleyha gerizekalısı bilmiyor a be kaynana naptın bize naptın bizeeeee diye kendimizden geçmişiz, tüm salon kadını kimliğim bir yanda kalmış domestic bir faaliyetteyken göbeğimi ellemek niye? Horizontally advenced, dedim hoop göbeğim atmaya devam ettim, Allah'ına yan bakar halde bıraktım onu..

Sonra bir gün çok kilo verdim, uzun süre beni görmeyen bir iş arkadaşım "ay hortlağa dönmüşsün" dedi, münasebetsiz, yaranılmıyor hiçbir şekilde zaten beyonce unda bacakları yamuk diyollar..

Bir arkadaşım rinoplasti operasyonu geçirdi, bu tür şeyleri kolay fark ederim dolayısıyla konuyu açana kadar herhangi bir şey söylemedim, o arada çıkıntının biri zıpladı "senin yüzüne nolmuş?" Yok canım ona öyle demezler, ona "bir hoşluk var sende" derler, ama gidince arkasından hiç bışırılı değil diyebilirsin. valla benim tarzım değil..Thy'den bir arkadaşım KABİN ekibinden, hani şu şirket demeye bayılanlardanın başına geldi bu olay.


Sonra bir gün, insülin direnci ekip arkadaşım vardı ziliş, onunla Plazamıza giriyoruz sınav mı yapacağız öyle bir şey, ben geçtim xrayden hemen ardımdan zilişde geçti alet öttü, güvenlik sordu hangisi öttü? Diğeri cevap verdi şişko olan

İnsanların insülin direnci olabilir, diyabet hastası olabilir, hamile olabilir , hamile olamayabilir, 10 çiftten 3'ünün üreme ile ilgili sıkıntı yaşadığını biliyor muydunuz? Bu konular öyle zort diye açılmaz. Herşey normal olmasına rağmen çocuk sahibi olamayan çiftler var, biraz incelik lütfen.

İnsanlar hassastır!

Mesela garanti çalışanlarına diyetisyen desteği sağlıyor, finansbank tabisi de gm personeline sunman de oyun odası ve de spor salonu var, ÖSS estetik operasyonları karşılamaz ama doktorla anlaşıp fatura ettirenler tanımaktayım.. Botoks karşılansın diyen arkadaşlarım var çalışan bağlılığı için işverenler duyun bu istekleri;)


Bu kadar, harun kolçak öpsün sizi,
Xoxx
Coco


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder