İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

21 Şubat 2013 Perşembe

"Mesai" tiksindiğim bir kabile ismidir




mesai'ye kalmak sizin için sorun olmayacaktır diye düşünüyorum Coco? öyle değil mi?

Yer: İstanbul
Mevsim: Geçen Yaz
Pozisyon: misyoner(şaka lan şaka / işe alım yetkili teyzesi)

türkiye'nin gereksiz bankalarından birindeydi görüşmem, işe alımcı değil köle arıyordu, haftasonları da geliyoruz, haftanın 2 günü de 8'de çıkıyoruz, karşılığında öss yok, yol ve yemek var ama, utanmasa akbil verelim diyecekti(hoş gerçi artık akbil mi var? da)


BİRİ MEMELERE ÖZGÜRLÜK dedi de benim mi haberim yok???
Memeler yarıya kadar açık, sktr ya, nedir abi bu meme olayı, niye bu kadar açıyorlar olay nedir??

Bu anlattıklarım ışığında diyor, nasıl buluyorsunuz bu pozisyonu?

(Öncelikle anlattıklarının bok gibi olduğunu düşünüyorum, kusura bakma)

Mass alımda olur öyle şeyler diyorum, alışkınım, ama eşek çamura kaç defa batar? Ben işimi zamanında yapmaktan hoşlanırım diyorum, benim tırzım bu, (olayları daha sonra muhteşem'e anlattığım da coco ve mesai diyor.) bence bu harika diyorum, bu iş tam bana göre, acayip malzeme çıkar.
Kişi başına düşen pozisyon sayısı 40 diyor, yanlış mı duydum? Oldukça da doğal bir şey gibi söylüyor, oğlum bunlar bu işin harbiden pirileri. Vay anam, suyundan da koy.
Hangi pozisyonlarda alım yaptınız diyor sayıyorum futbolcü, gazinocular kralı, milli golfçü, Arap milyarder, Petrolcü, banker, kredi kartı satışcısı ... 22 pozisyon saydım ve finansal raporlama konusunda az sayıda mülakat tecrübesi dedi yüksek sesle bir yandan not alırken. R U fucking crazy? Kapa şu memelerini ya midem bulandı, zaten buzunu çekiştirip duruyo, bilgi'deki koordinatör teyze gibi, giymiş atleti yazın o sıcağında memeleri sığdırmaya çalışıyordu bir yandan ağzında sakız cakcak ya bu teyzeleri para ile falan mı veriyorlar, işveren değil memeveren.

Soru var mı dedi? Kaç kişisiniz siz yeaa? dedim, uygun bir dille, süreci falan sormadım, o kadar pozisyona üretim bandı olsa cortlar, zaten kime sorsam oranın ikası like a hell diyor.

I said Good day deyip önce kahve içmek için toto'ya gittim, oradan da dönüş.

Bu da böyle bir anımdı.

P.s. İşte bunlar hep seks, ben de isterim mesaiye kalayım, mesai ücreti alayım ama vermiyorlar beni kötü kalpli olmak zorunda bırakıyorlar.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder