İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

28 Mart 2013 Perşembe

This place makes me sick/ ölüyorum hacı



Nefes alamıyorum, ölmek bu sanırım diye uyandım bu sabah,
Felaket bir haldeyim öksüremiyorum, atlar tepişiyor kafamda, atlar evet, kafatasım beynimi sıkıştırıyor.
Köpek uluyor sabah 5, öksüremiyorum o arada kusmaya başlıyorum, 7'ye kadar kıpırdanıyorum. Alarm çalmaya başladı, nefes nefeseyim, yapış yapış geliyor soluduğum hava.
Üzerime birşey geçirip, farenjit setimi çantaya atıyorum, berbat bir yağmur var, normalde huzur veren yağmur sesi kulaklarımı cırmalıyor, akciğerlerimde bir kedi içimi cırmalıyor, bence bu aptal Mart ayı bitmeli artık.

Ofise geliyorum, sesim ork gibi, brutal vokalde sn.devlet bahçeli ile yarışır bir haldeyim.asistanlarım( ne sandın, benim asistanlarım var) görüşme listesini veriyor, birkaç açıklama sonrası soluğu doktorun odasında alıyorum.

Doktor gözlerini kocaman açıyor, bu noktada güvenlikten geçerken şişko olduğu için hamile taklidi yapan insanlar geliyor, kısa sürelimgülümsüyorum, sonra ana şarterler açık diyen kadın, sonra gözlerim tavandan doktora doğru kayıyor ve yine tırsıyorum.

GÖZlerini açarak konuşan kadından korkacaksın hacı!!!!

Bronşit atağınız var diyor, alerjik .... Anlatıyor da anlatıyor. Ya başka bir şey olmasın diyorum, ilaç yokmuş eczaneyi arıyorlar, acil hemen karı koca ok diyorlar hasta nefes alamıyor, astım krizinde, ilacı mı erken getirsin diye yapıyor anlamıyorum ki,

Sonra doktor sıralıyor,
Havalandırmayı kapatmanızı istiyorum,
Bu dönemler geçiş dönemi 2 gün sıcak 3 gün soğuk ,
Bünyenizdeki ardinal bitmiş;)
Sizin pozisyonunuzdaki kişilerde yoğun strese bağlı olabilir,


Hasta öyküsü var ya o kısımda küçükken alerjik astımın vardı diyorum, kullandığım ilaçları soruyor, oooooo teyzecim küçükken dedim sana ya, üzerinden bir milyon yıl geçmiş penisilinin icad edildiği dönemden bahsediyorum sana.

Neyse ilaçlar geldiğinde beni arıyorlar astım krizi geçiyordu, hemen ilaçlarını alması gerek, telefonu duymadım aramışlar meğer. Oooo hizmette kalite süper bir anlayış.

Adayların bugün gelmediğine üzüleyim mi? Sevineyim mi? Bilemiyorum.

Burnum da tıkandı, şurubu içtim ağzım kurudu, yan masadan leblebi ve lokum geldi, biraz daha tıkanayım diye:) hobbitim ya 3. Kahvaltı zamanı tabiisi

Kapı çaldı lerzan mutlu geldi, adayım sınavda 2. Görüşme onunla olacak beni sen mi aradın yavrum dedi, yavrum mu? Acaba üzerine mi öksürsem? Hani bronşit bulaşıcı imiş, yavrum nedir ya, lerzan dememin nedeni sıvama usulü makyaj yapması, evet yüzlüde benziyor ama bu daha kıllısı(ayyyyy bu dedim ne kadar ayıp, esmer versiyonu diyecektim bir de hacı yatmaz gibi sallanarak yürüyor)

Ve evet cehennem diye bir yer varsa hepimiz bu dedikodular nedeni ile yerimizi garantiledik ya da papa jean paul'ün de dediği gibi aslında burasıysa cehennem.

Herkes öksürük tıksırık, muhteşem de hasta mel hastabakıcı rolünde , adaçayı bile yardımcı olmuyor.

Derken boyun ağrısı şiddetlendi, yanaklarım kızardı, şimdi şimdi fark ediyorum ki çenemde bezeler var, geçmiş olsun mesajları yağıyor, sevilmek ne kadar güzel.

Bağlamasyon

Nedir efendim, dikkat ediniz kendinize, çalıştığınız yerde havalandırmayı falan açarken.

Bu ülke ne gibi suç işledi de Ferhat göçer dinlemekle cezalandırdı gök tanrı hepimizi? Bu adam şarkı söylemiyor acı çekerek bağırıyor, kendi ile gurur duyuyor mu acaba? Halbuki Serdar ortaç gibi bir değer varken, bu zavallı kulaklar.

Evet sayıklıyorum, cold souls U izleyin battaniye altında iyi geliyor


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder