İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

18 Nisan 2013 Perşembe

İşyeri plaza amortisman vs.


İşyeri

Çalıştığın yer+servis+araç(sahadaysan falan) işte bunları kapsar.

Atlamış olabilirim, ama ben aslında hep istediğim binalarda çalıştım bunu biliyor muydunuz? Tabiisi de bilmiyorsunuz.
Şöyle ki ; şekilci bir pislik olduğumdan mimariyi çok severim:) yok yea şekilci değilim ben, servislerde geçti ömrüm trafik nedeni ile ne ara yolardan geçtik pek fazla alternatif yol kullandık. Avrupa yakasında çalıştığım bir dönemde sabahın köründe yola çıkardık, köprüye bağlamadan son çıkışta orada saniyelik farklarda trafiğe takılırsınız İstanbul'da, istanbullunun çilesidir.
Bir gün yine tıngır mıngır giderken 3 katlı kendi halinde bir bina gördüm uykumun arasında, hede hödö merkezi diye tabelası vardı, sanırım orada başladı eve yakın işyeri neyse o zaman projem 2. Defa ötelenmiş bir belirsiz dönemdeyiz yine, deli gibi işe alımın yapıldığı bir yer ben jr'ım bu arada belirtelim. Bir gün telefonum çaldı, arayan hede hödö'den epru hanım, firma ortağı torbalak Hanım'ın benimle görüşmek istediğini söyledi. Aaaa, daha neler, gittim görüştüm, reddedemeyeceğim bir teklif yaptılar. Bende zıpladım hemen, ok dedim, ihbar süresi kullandırttılar bana outsource'sun ama 1 yılı geçmiş daha doğrusu 2 ayı geçmiş bilirsiniz teknik kısım ben personel çalışkan ilişkileri kısmından hoşlanmam pek. Neyse kullandım ihbarımı vs, verdim istifa mektubum u bir de veda maili yazdım. 1 hafta tatil yapıp başladım yeni işime, toplantılar, müşteri ziyaretleri bilmem ne derken maillere müdahale başladı, bu tombalak bizim gönderdiğimiz her maili görüyormuş ya;) obarey tüm mailler ona da düşüyormuş, SGK primlerini düşük göstermiş sonra orada bir yanlış anlama olmuş diye geçiştiriyor, neyse benim orada olduğum dönem 2 defa taşındı firma, eve yakın derken saçma sapan bir hal aldı. Ondan sonraki dönemlerde direk danışmanlık ofisinde çalışmamaya dikkat ettim.
Sonra benim evime yakın bir Plaza inşaatı vardı, bayağı bir bekledim, ne zaman ki logoyu yapıştırdılar uuu beybi olur bu iş deyip ilanlarına başvurdum, sevdiğim ya da sektörel bir tercihim olmayan bir şirketti, herşey bir haftada olup bitti, tek adayları bendim sanırım. Teklif yaptılar 1 hafta içerisinde başladım maceralarının çoğu bu Plaza'da geçti, terastan görüyordum şirketi, o projem pek uzun sürdü yine sona erdi.

Cv'im günceldir benim ilanları da takip ederim sonra aslında çalışmak istediğim yine eve yakın bir şirket vardı ilanına başvuru yapmadım ama onlar bana ulaştı aehhhh evet fraternetykardeşliğinden sonra bir dönem orada çalıştım. Ama biliyorsunuz orada yoğun bir foseptik kokusu vardı, kısa bir dönem bulundum nihayetinde görmek istediğim bir binaydı.
Avrupa yakasındakilere gelince onlarda plazaydı ve çalışmak istediğim şirketlerdi, binayı beğenmediğim bir işyerine vardı orada da yine proje için müşterinin plazasında görev aldık(ekiple) ve sorun halledildi.

Gelelim şimdiki zamana,

Bugünlerde bir kara kule beğeniyorum sevgili dostlarım, henüz tamamlanmadı:) ama ilgiyle bekliyorum, allam dualarımı kabul et, sübhaneke dedim, henüz ses yok, rehavete kapılıp dinlendiğim şu günlerde güzel bir haber gelmesini bekliyorum. Manzarası şahane ormana bakıyore, pek uzun, pek iç karartıcı bir kara kule( hayır bir stephen King romanı tarzı değil). Aslında deniz gören bir yerde olabilir fena olmazdı sanki, böyle bir dinginlik huzur stayla. Ama No fabrika.

Peki bu benim beğendiğim binalarda çalışmamın bilimsel bir açıklaması var mı? Tabiisi de yok, secret falan demeyelim, zira yine hayatımda istediğim bir çok şey gerçekleşmiyor. Üniversitedeken hayatım kolaydı, vize-finalde çıkacak soruları bilirdim ve sadece o konulara göz atardım böyle parapsikolojik hallerim mi var acaba?

Eksik bir şey mi var hayatımda :)

Çalıştığınız yerlerin fotoğrafını göndersenize:p belki ilham alırım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder