İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

3 Nisan 2013 Çarşamba

Konuşarak İkna Psikolojisi



Orijinal adı: Talk Your Way to The Top
Yazar: Kevin Hogan

Bu kitaba ik zirve'sinde yenibiriş standında rastladım, hediye olarak veriyordu yenibiriş. Fosforlu yeşil kapağı beni al diye bağırıyordu aslına bakarsanız.
Hayatınızı değiştirecek iletişim sırları üst başlığı ile Kevin hogan'ın istediğiniz kişiye 8 dakikada nasıl evet dedirtiniz? Kitabına gönderme yapılıyor kapağında.

Kişisel gelişim kitabı olduğunu söylemeye gerek yok, içerisindeki bilgiler ne yazık ki güncel değil, 1980ler ve 1990lardan örnekler barındırıyor ve klasik bir anlatım stili var, bir gerizekalıya anlatırmışcasına açıklayıcı, ilk 30 sayfada kitabın nelere yardımcı olacağı sıklıkla tekrarlanıyor.
Kişisel gelişim dünyasına adım atanlar için başlangıç seviyesinde okuyabilir ama iş dünyasının profesyonellerini sıkacaktır.

Arada egzersizler bulunuyor, cevaplamak ilginç olabilir lakin yeni bir şey öğretmiyor.

Girişte Viktor Frankl Man's Search for Meaning'e gönderme yapınca umutlanıyorum biraz ama ne yazık ki bu kitap bana istediğimi veremiyor.

Hah unutmadan basım yılı 2000 sen düşün.

Yine de teşekkürler yenibiriş, kitap candır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder