İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

4 Mayıs 2013 Cumartesi

Açılın ben ik prensesiyim

Loonitic şapkamı takıyorum ve ofise gidiyorum, hasar ölçümü yapacağım zira cuma günü bombok geçti.

Bir sürü şapkam var benim;
İk şapkam, süper Hiro şapkam, culinary arts şapkam, denyo şapkam, profesyonel sıkılgan, kronik hasta şapkam, yazar şapkam, artista şapkam biliyorsun rönesans döneminin hastasıyım...

İnsafsızca aday elediğim iddiasındalar, dava açacaklar 20 dakikada bir arayıp aday var mı diye soruyollar murcu gibi murcu moron aman tanrım ne kadındı, ne harika yöneticiydi, dürterdi parmağı ile, sonra motor oldu evli adamlarla takılıyor diye duydum, üzüldüm mü evet tabii, ekiple yalancıktan çiçek göndermiştik ona gizli, terlikle işe gelirdi, ağzı kokardı...
Ağız kokusu ne iğrençtir bir de tırnaklarını yerdi o ya, bir de rotringle dişlerinin arasını temizleyip sonra çıkanı tekrar ağzına atardı, falına falan giderdi, evde kaldım diye ağlardı sürekli 32 yaşındaydı ben küçükken, manyaktı o be, 2 yıl nasıl çalıştım onunla bilemiyorum. Tacizciydi, mobbingin şekil almış ruh üflenmiş haliydi, yanlışlıkla cehenneme zebani olacakken birden Ankara'ya düşmüş büyümüş sonra İstanbul'a taşınmış ve oradaki özel insan yavrularına işkence yapan bir kepçe kulaklıydı, biraz daha zorlasa ulaşımını kulakları ile sağlayabilirdi...

coco esne biraz dediler bir gün, "yavrum" dedim şaka şaka ne yavrusu bak şimdi aklıma lerzan geldi yavrum diyordu bana gerizekalı arkadaşlar benprofesyonelim ne esnemesi dedim uygun olmayan adayımı göndereyim?
Esnemek deyince orada dur Tibet yogası yapıyorum lan ben pilates yapıyorum nerelerde ne kaslarım var denyıl bendemi esneklik sende olsa jimnastikçi olurdun alo?

Bir şirket düşünün, hayır bu sefer sirk olanından bahsetmeyeceğim, bunlar tavuk fabrikası olsun, piliç demeye dilim varmıyor üretim tesisi gibi, çürük yumurtaları da paketle diyor bana, ay metafora gel, yine süper zekalığım üzerimde, tabii haftasonu ikiz bebeklerle geçirince, biri bacağıma kusunca, bende tabi o heyecanla, ya çok hastayım geberiyorum, tüm gün insanlar geldi sağolsunlarda hacı bey cidden ikiz bebek gelmesi şart mıydı? Yediği herşeyi kustu, bacağım, halı, zemin, o halime mi üzüleyim, ev yeni temizlenmişti ona mı, yaptığım yemeklerin gittiğine mi bir bebek ağlarken diğerinin senkronize şekilde ona eşlik etmesine mi ve o arada terlemeye başlayıp kanımın ayaklarımdan doğru yukarı çekilmesine mi? Bazen düşünürüm ikiz olanlar ne şanslı diye, bizde böyleymişiz, korkunç bir kombo ya benimde ikiz çocuklarım olursa ya üçüz üçüz olursa ne yaparım ben hacı, tony ile dalga geçerken neredeyse panik atak krizine giriyordum, zaten hırıltılı olan nefes alışım kalabalık ve kaos nedeni ile daha berbat bir hal aldı.
Konuklarım gece 1'de gitti, tek iyi yan harika bir çikolatalı pasta ile gelmiş olmaları, onlar gittikten sonra oturdum ve pasta yedim, bu son pastam Bugün insan gibi yemeye başlayacağım, bir hobbit gibi yemekten dolayı aldığım hal malumunuz, love me i'm dieting diyeceğim, duygu sömürüsü yapacağım.
O nedenle ne diyorum biliyor musunuz? A böyle kendi sorusuna kendi cevap veren gerzeklere ve eğitmenlere bayılıyorum, bir de adaylara, hasta olmayın, kronik hasta olmayın, hasta hikayeniz iyi değilse üretmeyin hatalı üretim bandı olayına girilmesin bozuk çocuklar toplumu zedeliyor, tuvaletler bizi köleleştiriyor, iyileşin çabucak, haftasonlarında misafir gelmesin diye dışarıda plan yapın, altı bezli çocuklarınızı getirmeyin yeaaa, cidden ağzından dalya akan o boklu çocuklar sadece size mucizevi geliyor.. Geri kalan bizler için 4 yaşına gelip mantıklı cümleler kurana kadar they don't exist
Ama yineliyorum tabii ki onlar bizim geleceğimiz, sadece ben çok hastayım, haftasonu da toparlayamıyorum, devlet büyüklerimize sesleniyorum, karantinaya alsınlar beni gidip bir yerlerde yalan uzmanı olarak falan çalışayım.. Ya ben ne sayıkladığımı biliyor muyum, antibiyotikler, plastikler, ateş düşürücüler aşkına...

Kirşof kanunları diye bir şey vardı, murphy'ninse adı güzel sadece













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder