İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

4 Mayıs 2013 Cumartesi

Bitmiyor isyanlar


Holly Father

Göklerdeki babamız uzun süredir böyle içimi dökme isteği duymamıştım,
İşimi biliyorsun süslü olarak birini alıp yeni şirketine götürmek, ona eşlik etmek, yeni bir iş bulmak, kariyerinde yardımcı olmak, doğru yerde doğru zamanda doğru insan, just do it işte.

Diğer türlü anlatmam gerekirse ki as U know,
Ben bir kelle avcısıyım, işim bu ben bir küçük cezveyim köşe bucak gezmeyim, ben rezillik ayakkabısındaki çakılım, ben geceleri esen terörüm.

Ödülüm kelle,
Aslında predatorum, avına sessiz ve sinsi bir şekilde yaklaşan, ses tonu ve mimikleri kullanan, minicik bir jestten hikayenin tümünü çözmeye çalışan, en zayıf anında evet dedirten, satışçı olmayan ama aslında süper satış yapabilen, manipülasyon ve çekomastikbir haller içerisinde, çözülmesi zor olan bir problem, çözüldüğünde işe almış oluyorum o an bütün gizem gidiyor, bir süper Kahramanın adını öğrenmek gibi( gerçi tony ben ayrın men'im dediğinde öyle olmamıştı bak) aday bütün çekiciliğini kaybediyor, heyecan sona eriyor ve ben yeni avıma odaklanıyorum, işin özü hikayeler dinliyorum, meraklıyım galiba, oh lord wtf??


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder