İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

23 Mayıs 2013 Perşembe

Büyüdük aniden




çocukluk dönemi sanrılarım;


*çay tabağında desen olan mevlanayı "allah" sanırdım,

*filmlerde izlediğim yunanlı tanrılara inanmadığım için başıma çok kötü şeyler geleceğini sanırdım,

*annemi visitors dizisinden, fare yiyen tiplerden sanırdım,

*neşeli günler hiç bitmecek sanırdım,

*ölmeyi bayılmak sanırdım,

*kızarmış ekmeğin yanmış kısmını yiyince para bulacağım sanırdım.

*bitkisel hayattaki insanların gerçekten sebzeye dönüştüğünü sanırdım, kabak mesela,

*cüneyt arkın'ı  CÜNEY TARKIN sanırdım, aslında fahrettin cüreklibakur'muş ne alake?

*yabancı dizilerdeki herkesin türkçe bildiğini sanırdım ama bir türlü dudak hareketlerini okuyamazdım,5 yaşındaydım lan!!

*müzeyyen senar'ı kurbağa sanardım lan ben,

*malazgirt ile ilgili anadolu'nun kapıları türklere açıldı deyince gerçekten iki kapı açıldı ve içeri girdik sanırdım,

*allahu ekberi allahımekmek sanırdım ananemin yanına gidince, düzeltince güdümlü terlik atardı kendisi,

*sıhhatler olsun'u saatler olsun du ne manasızdı,

*o da beni seviyor sanırdım,

*cırcır böceğini ishal olmuş bir böcek olduğunu sanırdım.


***the end****

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder