İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

21 Mayıs 2013 Salı

Çalışmıyorken

İşsizliğin ilk günü
Cumartesi sabah 6 da uyandım, burnum tıkalı, laylaylom galiba bana göre sevmeler mode on. Öğlen konuklarım var oturup kahve içip dedikodu yapacağız.
Pazar 6:30 da uyandım gelişme kaydediyorum, konuşmaktan çenem ağrıdı. Bruchvari bir işe girişiyorum Coco in the kitchen, ne zamandır domestic faaliyetim yok, peynirlere düğüm atıyorum o derece martha stewart bir haldeyim, diyetteyim 3 kilo verdim, pek ses getirmedi :) acayip bir haldeyim, takdir edilmeye ihtiyacım var, acayipsin diye mesaj atanlar nerede acaba? 10:30 itibari ile her şey hazır, 11 gibi herkes masada. 
Greetings! tünaydınlar diyorum, malum günaydın/tünaydın benim için çok önemli. Öncelikle geldiği için tek tek herkese teşekkürlerimi sunuyorum, bu denyo pazar gününde yalnız kalmak istemiyorum, bu hafta yarış falan da yok ki izleyeyim. Sütümü içiyorum uzun uzun uzaklara bakıyorum, hikaye anlatmamı istiyorlar anlatmaya başlıyorum onlar kaşındı vay başıma gelenler klasmanından harika seçkilerim var, zaten süt kafa yapıyor.
4e doğru kahve içiyoruz5te gidiyorlar, uyusam mı acaba?
Pazartesi 6 da uyandım, piiii servis şöförüne haber vermeyi unututtum, 7 de arıyorum ben gelmeyeceğim artık diyorum "hiç mi?" diye soruyor, ah yok biraz geleceğim diyorum sonra bunu Anıl'a anlatmak üzere saklı tutuyorum.
Pislik yapmak geçiyor içimden acayip habis bir ruh halindeyim, enteresan bir gerginlik var uçak bileti almam gerek saatlere bakıyorum aman da Cumartesi ne kadar yakın falan derken düğünün önümüzdeki hafta olduğunu fark ediyorum, fak, ya niye kimse söylemiyor o zamana kadar tırnağımda uzar hem:) holley. Öğlen eski! İşimden çemkirgen jeyda arıyor, bismillah "aliyö" diye açıyorum telefonu, Coco'cum naber diyor valla iyi işte erik yiyorum diyorum kütür kütür( yalancılar pinokyo olsaydı eğer jeyda konuda ünlü bir pinokyo olurdu- kimseyi yalan söylediğini anlayacak kadar tanımak istemiyorum yeaaa diye bunalıma giriyorum 2 saniyede) cuma 2 tane aday vardı olumlu, yöneticiye sunulacak, eee diyorum, cvler yok diyor lan git! Verdim diyorum asistan Merve'ye zaten şu doksanlarda doğanların yarısı merve yarısı irem, yokmuş, ağzıma mı soktum acaba? Yok diyorum, verdim ben, istifa dilekçesi ile birlikte, 1 ayda kaybettikleri 8. Aday, nasıl bir iş yapış şekilleri varsa artık. Neyse öptüm, diyor arkasında bebek tonunda konuşuyor bıybıy( babay dedi/ çemçük ağızlı yea). Telefonlar susmuyor, tüm gün telefondayım bu ne ya, tatildeyim lan ben, neyse 5e doğru sızıyorum, ağzımdan salyaları akıyor uyandığımda ay ne pis histir o! Shit kafamda atlar. Sonra yemek yiyorum yine erikler, atlar diziler hava sıcak bu ne yea, yağmur yağsın!
Salı:
6:30 cidden neler oluyor 2 günde bir 30 dakika ara ile mi uyanacağım, uyku yok, biraz kitap okuyorum, şöför arıyor çubuklu'dan sizi mi alıyordum diye adam , amca gerçekten beni biraz gelecek sanmış, yok diyorum hacı emmi, bitti o iş.
O sinirle kalkıyorum, kısa bir kahvaltı, sonra Banu'ya yazıyı gönderdim, konuk sanatçı oldum ben yea, sonrasında evin altını üstüne getiriyorum, dolapları boşaltıyorum, aynı anda ne bu kaos hoşuma mı gidiyor, çocukluğuma gidiyor aklım, elbise giy çıkar giy çıkar ohoooo ev değil çöp ev, domestic konusunda iyice geliştim, bugün ki planım cam silmek ve silerken düşmek pokemon gibi.saat 3 ve enteresan bir şekilde uyurgezer gibi doğruca yatağa gidiyorum, çapraz böyle verev yatıyorum ben, nefis bişi, o da nesi yine uyuyakalmışım, noluyor lan?!! Böyle olmaması gerekiyordu.  Telefon çalıyor uyanıyorum,  tarçın arıyor, tarçın çocukluk arkadaşım, noldo diyor uyuyorum diyorum, ona da anlamsız geliyor, depresyondayım falan da haberim mi yok? Neyse spora başlamış, hafif göbeği varmış, ya deve gibisin ne göbeği diyorum, yoksa hayatına yeni biri mi girdi diyorum, - kim girebilir diyor lan benim hayatıma , ahahah hayatımda duyduğum en saçma cümle, akşam salata yemek için sözleşiyoruz, süperman in gelmesine daha var( man of steel) şimdiden okazyon planı yapıyor, ben süperman sevmiyorum pelerinli tayt giyiyor falan diyorum lakin Batman geliyor aklıma.. Halbuki tony öyle mi keşke süper kahramanlar bütün evrene yayılsa.
Dışarıda salata yiyip bunun için para veriyor olmak uyuz bir durum, t-bone yiyip zayıflasak ya.
Kapatıyorum, linkedinden geçen hafta arayışımız hakkında mail gönderip telefonumu isteyen teyze arıyor, açıyorum gözlerimi gündüz uyumak ne boktan şey. Neyse teyzenin hikayeye gel, arayışı falan yok, hikaye, danışmanlık şirketi ziyarete gelmek istiyormuş. Bu ne ya, e o zaman doğrudan söyle söyleyeceğini bi bu bi de linkedinde ekleyip sonra hemen eğitim ve anket sorgusu gönderenler var ona uyuz oluyorum. Tamam çm agentlarına ve anketörlere iyi davranan bir insanım ama kandil kutlamanız bir yandan, ilana başvurdum buradan da cv göndereyim mi abla diye mail atmanız falan?
Neyse yarın evden çıkıp sabahtan önce Boğaz'da bir kahvaltı sonra doğru gözlük almaya. Nihayet geldi gözlüğüm, çok daha Zeki gözükeceğim artık, evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder