İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

16 Mayıs 2013 Perşembe

Son iş günü


Bugün, 

Bir projeyi daha tiyatrocu selamı vererek bitiriyorum, bakalım akşama kadar başıma neler gelecek.
A bilseniz işin son günü nasıl keyifli geçer, dert yok tasa yok 0'dan büyüğüz, kritik gündem toplantısı  yok, asistan sızlanmaları yok, hedef baskısı yok.
Artista var bugün, komiklikler var şakalar var:) hunileri takalım Nuri'leri bekleyelim, dünden kötü olmaz ya? Ter kokusu ile öldürecek bir aday daha gelmez ya bugün?

Dönemsel ya da outsource ya da toplu işe alımların en güzel yanı, yatışşşşş daha güzeli ekibin seninle devam etmek istemesi ve senin onları refuse etmen, olmuyor böyle yeteneklerimi kullanamıyorum dedim, ikimizinde kedi olduğu paralel bir evrende buluşuruz dedim. 486 aday 67 olumlu/ teklif dedim, c U in hell dedim.

No more monkey Business 

Günaydın planet earth, burkina fasolular hariç.


Naber Çelik? Atatürk nasıl?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder