İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

15 Haziran 2013 Cumartesi

Ya ameliyatlı yerime gelseydi?

İşim gereği bir sürü operasyon geçirdim:)

Yaw he he mimi buradaydı:)





Yazdığım herşeyin uçması nedeni ile baştan alıyorum bu yazıyı pofffff.

Sokak çocuğuydum ben, öyle sitede falan büyümedim, böğürtlen toplamalar, incir ağacından düşmeler, taşla kafa yarma ahahhahah şaka? valla dizimde yaralar, ağaca çıkmalar, eriğe dalmalar, futbol oynamazdım ama o kadar değil küçükken de tiksinirdim futboldan muhtemelen ses yüzünden de olabilir.
Çamurdan insan yapmalar, bahçede kaplumbağa ters çevirmece, kediler köpekler ördekler solucanlar. 
Pisiklete biner, paten kayardım, sonra bir gün öyle güzel düştüm ki sol bileğim hala acır. Böyle koşmadan terler sonra da zırt pırt hasta olurdum. Ev değil çocuk bahçesiydi mahalle çocuğuydum çok steril değildim yıllar içerisinde gelişti o durum, koşmaktan terler düşer çamurdan heykeller yaparken bildiğin kirlenmek güzeldir çocuğu olurdum zaten habire hasta gezerdim. Bademcik denen şey bende bademcikler bademciklerimiz boyutunda olduğundan beni pıçak altına aldılar. Suyu kaşıkla içtiniz mi siz hiç? O kadar acıklıydı durumum...

İşim gereği çok operasyon geçirdim hacı, :) görende ajan falan sanır, yoksa ajan mıyım? 

Narkoz çıkışı bu acı geçiyor mu dedim çok pis kesmişler beni, brütal vokalde o Somalili çocuk halimle odadaki herkesin aklı çıkıyor, ayılırken doktora tekme atıyor ve soruyorum ya bu şirinler neden bu kadar sıkıcı ve aptal? Ayrıca şirin baba diye baba mı olur?
5 yaşında okula gidenlerdenim bende bir gün duymadığımı fark ediyorum hoop yine şahane bir hastane macerası başlıyor doktoruma aşığım adam çok yakışıklı neyse alıyorlar narkozu ben tabi uyuyan güzel ayılırken çok güzel saçmalamaya başlıyorum, doktora kulaklarım oynuyor mu diyorum hayır diyor güzel diyorum çok küçükler oynamasını istemeyiz. Sonra şarkı söylemeye başlıyorum. Lalalalalal
Uzun bir tedavi dönemi geçiriyorum, kulaklara su girmeyecek tıkaçlar, denize girerken dikkatli, dalma yok, ya ameliyatlı yerime gelse geyiği orada başlıyor benim için, deniz şakaları yapan olursa cırlıyorum, yaş 5 cırlama potansiyeli yüksek. 
Sonra 2. Köprü yapılmaya başlıyor inşaata gelip giden kamyonların sinyal sesini duymaya başlıyorum bana uzaylı gibi bakıyorlar, duymuyor musunuz diyorum? Müziğin sesini duymayanlar:))) hayır bir de çok erken konuşmaya başlamışım fişlenmişim iyice saçma bir hal aldı.
Yer altında kübik yalıtımı odalarda testlerle geçiyor bir dönem ve sonra işte bu haldeyim biri beni hakkımda konuştuğunda rahatlıkla duyuyorum :) işte gizli bilgiler falan yan odadaki bizans oyunları:p doktor ölmüş müdür acaba?

Evet ağrı eşiğim düşük ve ilgiyi çok severim, açılın ik prensesiyim

Sonrasında ortodontik operasyonlar var, nasıl çürük ürettilerse beni artık. 

Derken müzik dünyası süper bir yeteneği kaybetti, sol elim zavallı en sevdiğim elimden mikro cerrahi düzeyde bir opıreyşın geçirdim, Gürkan'ı anlattım geçenlerde. Elimi önce 2 şırınga birşey ekleyerek SHrek eline çevirdi sonra benimle konuşmayınca OR'da bende sıkıntıdan ameliyatı izledim. Ama konuşamazsam patlarım ben:)

Narkoz yoktu lokal geçiştirildi ama , verdiği ağrı kesiciler çok iyi geldi ta ki etkisi geçene kadar, zaten kontrole gitmişken hadi gel alalım deyince şimdi mi sorusunun ardından baktı. Hemşireler beni hazırlamaya yelteniyor ya dur bari sevgilime mesaj atayım dedim ahahaha rezillik o sıra şehirdışında olan üniversite aşkıma(böööö) hakkını helal et hacı dedim ve telefon yeraltında çekmedi zaten eve gidince de benim halim olmadı baya bir görüşemedik halbuki şimdi olsa açarım telefonu ay ölüyorum ay üzerime toprak atan yok mu gömün beni falan diye baya tantana yaparım:)

Sonra ameliyat olmayan ama ameliyat olmuş kadar acıyan kalbime baktığımda bunların aslında ne kadar da minor şeyler olduğunu görüyorum.

Narkozdan uyanan birinin yanındaysam genelde bu kaç?? yapıyorum







Güzel hikayeler çıkmıyor değil halay çekenler mi istersin, beni seviyor musun sorusuna alternatif cevaplar mı? 

Şu an için planlanan ve ertelendiğim şahane bir ameliyatım var olursam görüşürüz:) e eşek değilsiniz bir çiçek olmazsa fondan falan gönderirsiniz sanırım.

Ameliyat yerim kavramını türkçeye kazandıran bütün apaçi dostlarım adına

Sevgilerime,

Always yours, 

Coco


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder