İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

19 Temmuz 2013 Cuma

Aday bana emmi dedi

Yeniden aşk-ı memnu yayınlanıyor bugünlerde malum,

Sabahlarım şu şekilde 
8:00 uyanış,
Gözlüğü takış, mesaj var mı diye bakış, günaydını görüş, günaydın back,
Sonra tekrar uyuyuş, 
9:30 2. uyanış, sabah saçmalamaları, bu gece rüyamda ne gördümü anlatma,
Kahvaltı izlerken Grey's anatomy izlemece, cerrahlar, kan, fırlayan kemikler, doktorum dizisi ve kutsi ile mcdreamy derek'in ne alakası var diye kızış,
Sonra işte sırasıyla housela lupus not lupus seansı, castle, criminal minds ve benzerleri,
Aşk-ı memnu firdevs strikes back,
Türlü komiklik ve şakalar yapma, küsme,
Linkedin den Japonya'dan insanlarla konuşamama,
İş ilanlarına bakmaca,
Komiklikler, kapris kapris kapris,
Bugün tırnağımı hangi renge boyasam? Kamuoyu araştırmaları,
Akşama ne yesem?
Loto oynasam bana çıkar mı? 
Biraz da kitap okuyayım belki kültürüm artar( taksidermi içerikli kitap okuma ve kabus görme seansları)
Bağzı insanları nasıl deli edebilirim?
Dur biraz yazı yazayım
.
.
.

Falan falan

Neyse şunu görünce aklıma geldi:



Adayın biri bir gün bana rock forever deyip hareket çekmişti böyle, atlasla kahve içmeye gidecektik iş çıkışı son aday, yamulmuş kalmıştım, aeh evet 5 yaşından beri rockçıyım ben de.

Ruh halim: bana ne abi Anadolu rocku dinleyecek Ersen ve dadaşlar!!! Aman tertip felon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder