İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

21 Temmuz 2013 Pazar

Aşk'ta fetret devrine girdim galiba...

Vazgeçtim ben aslında superhero'nun daniskasıyım.
Benden  ala superhero mu olur? 

Kafam güzel pırıl pırıl,
Kalbim güzel cırıl cırıl( bu pek olmadı galiba)
Yatarım koltukta dizlerine uyurum mışıl mışıl, 
E eşşek değilsin artık saçlarımla oynarsın?
Ben uyurken seni seviyorum dersin? Uyandığımda da dersin yani desen güzel olur sanki.
Kahvaltı hazırlarsın bir brunch performansı zaten beklemiyorum, yalnız şöyle bir nokta var biraz sessiz olmaya çalış zira uykum hafif kulaklar biliyorsun fil kulağı hafıza fil hafızası değil ama övünüyorum işte.

Nerede kalmıştım evet böğürtlen ya da mango suyu fena olmaz, çay olmaz tamam sesim Haydar abi gibi çıkıyor sabahları ama çay olmaz ama kendin için lütfen bir şeyler yap, make yourself at home.

Patatesli yumurta mesela olursa yumurtalar çırpılsın lütfen beyazını görünce içim bir tuhaf oluyor.
Çok minnoş bir şekilde uyandırılmak istiyorum.
Sonra işte hobbit kahvaltısı bittikten sonra uzun saçlı elf beyefendisi ile tavla oynayabiliriz lakin ben yeneceğim, Mars ta hayat var onu da göstermem gerek.
Sonra üşenmez ise hoş bir şekerli türk kahvesi fena olmaz :) yaparsın artık yani kamooonnnnn ben misafirim, bir süreliğine geldim kalbine lalalalalalalaalalal ( tamam kro olabilirim, eser miktarda sevgilisi olan insanlarla takıldım dün sinirlerim bozuk).
Ayrıca autobotlar çıkır çıkır yaptığında tırsıyorum ve birine sarılmam gerekiyor..
Sam mülakatlarda sıçmış olabilir ama filmin sonunda sarışını kurtardı, bir tony değil tabi..
Ayrıca soruları cevaplaması gereken biri lazım

Sonra işte move move move! Derim başka bir şeyler buluruz yapacak, bak interaktif oldu :)

Guggenheim'e gidelim mi?

Arkası yarın kuşağından şimdilik bu kadar. Başım ağrıyor, gözlerim acıyor, ayrıca bugün kahrolası bir pazar..




ilişki durumu: sor bakalım sol elini tuttuğu biri var mıymış? Elindeki dikiş izlerini öptüğü biri var mıymış?

Fon müziği: why can't we be friends

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder