İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

22 Temmuz 2013 Pazartesi

Beni beni, führerini

Lan!!! Sevgili günlük saçmalatmaca eski bir yazı yıldız tarihi 45325788999&97776 falan

Bu yazıyı ah yar yine de sana gönül bağladım sabaha kadar ağladım gülüm isimli sakallı bir adam şarkısı  eşliğinde yazıyorum.

Beni bir kez terk ettiler, çok gözlüklüydüm..
Günaydın demediğim günler olur mesela,
O değilde herif benden parça parça ayrıldı iyi mi?(herif mi öehhhhh herif değil yea istanbul beyfendisi)
Önce tatlı rüyalar demeyi bıraktı, çok öptümler gitti, en son iyi geceler gitti ... Daa da bişi anlatmıcam

Konuyu değiştireyim rüyamda egemen hani şu giremediğimiz birlikten sorumlu olan atlas ben oturmuş prime minister dedikodusu yapıyorduk, al sana normal rüya. İlahi egemen, hayır o saatte odamda ne işiniz var devlet işleri biraz bekleyebilir zaten uykum bok gibi. Bunu atlas'a anlatmalıyım hep paylaştığı görseller yüzünden..

Flo rida i cry çalıyor şimdi dur biraz modumuz değişsin.
.
.

Akon dinliyorum ıstırabım sona eriyor, 
.
.


Allam iyi ki müzik var... Yoksa yine ekonomi haberleri izlemeye başlayacağım.







Previously on..

Yer bildirimi: I'm @work, boring..

Atlas: Bahariye'de ne işin var, lan!!!!
Coco: takılıyorum yea,  hadi gelsene su çok güzel
Atlas: bekle geliyorum
45 dk sonra bedevi kılığına geldi sakallar haremli dizilerde oynayacak kadar uzun. Izy ve Kılıç ile oturuyorduk aslında izy ile otururken yoldan Kılıç geçiyordu iyi oldu o da oturdu biraz hepsi birbiriyle tanıştı.
Bu ne lan dedim ayı gibi olmuşun, ufaklıkta sevmiyor kızdı zaten dedi, olm çocuğun yanakları acıyordur dedim. 
Atlas: ya işte öpecek bir sürü yer var dedi.
Coco: mesela burnun( laz da kendisi)
Atlas: yahaaa evet dedi
Coco: ya oraya medeniyet kurulur dedim, halbuki bazı burunlar öyle mi dedim:)))) lalalalalalala

Yeni kız arkadaşını anlattı, babası geliyormuş kızın şehirdışından, tanışmak ister misn demiş, oha. 
Coco: abi kendinden 10 yaş küçük hatunla olunca böyle olur
Atlas: yok beee
Coco: siz ayrılacaksınız
Atlas: herşey iyi gidiyor 
Coco: bak bu öngörü, eğleneceksin ama kız her şeyi bok edecek
Atlas: valla mı 
Coco: heaa sonra gelip bana ağlama, kızdan ayrılan bana geliyor yea
Atlas: olm küçük sevgili kendini iyi hissettiriyor
Coco: abi ona azgın teke diyoruz yalnız 
Atlas: sanki senin olmadı
Coco: öyle bir şey demedim, izonu hatırlıyorsun hikayenin sonu belli

Sonra eski koca yeni sevgili yeni sevgilinin oğlundan bahsetti izy, Kılıç eski kız arkadaş/eski kız arkadaşın oğlu yara izlerinden bahsetti, atlas özel insan yavrusu olan çocuğu ve yeni kız arkadaşından bahsetti, olm ben acayip sıkıldım lan dedim, sonra Ramazan sonrası toplu organizasyon yapıla dendi, arkadaşlarım tapir taklidi yapıp karınca yemeye çalışırken bende gözlemci olup anılarımı yazacağım.
Izy ve atlas aynı tarihte evlenip boşanmışlar, ay ikisinde de vespa varmış, ay şöyle olmuş böyle olmuş, lan!! Yoksa bunlar ne zamandır beni mi yiyo, olm beraber falan da benim mi haberim yok. Sonra muhabbet sex and the city İstanbul'a döndü ( 3 mü saat adam bir Sting çıkmış) zaten fak ne libidoymuş arkadaş( hayır nefret ediyorum bu kalıptan) her genç kadının rüyası zetina dikiş makinası...

al bak ne diyor Cemal  Süreya; 

Boynun diyorum.. Boynunu benim kadar kimse değerlendiremez..

Sonrada.. 
Bir daha beni sevdiğini söyleme ! Neden biliyor musun ? Çünkü yine inanırım.

Evet başımı uçağın camına dayayınca bir duygusallık geliyor bana, ya bu uçak düşse, ya ben ölürsem, çok ağlarlar değil mi? Yek yea ne ağlayacaklar, benden sonra kim prenses olur diye bir hareketlenme olur.

Slides armed&crosscheck

Beni beni führer'ini...

Sen sevme 

Coco
Not yours not yours not yours( alan'ın tavrı ile hangover izledin diye düşünüyorum)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder