İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

7 Temmuz 2013 Pazar

Canım halını da getirmişsin

Hamam otu yağı diyor hacı çim biçme makinesi yaramaz lan bunlara. Abowwww

Ciddi hormonal sıkıntılarının olması gerçeğini bir kenara bırakırsak kıllı adam/kadınla birlikte olmak zor.

El ele tutuşuyorsun mesela yazın, kol kılları koluna değiyor iğrenç bir durum zaten sıcak, 
Gerçi gök Tengri ağız kokusu ve ter kokusu olan sevgiliden uzak tutsun, yapmasın öyle sevgili, tanrım ne büyük zulüm, ay bir de diş taşları ıyyyyy, sigara kokusu falan, öksürük tıksırık bi de uyku apnesi.

Böyle evde gezer bir bakarsın beyaz karo üzerinde kıllar, anlam veremezsin önce ya bunlar nereden çıktı bakarsın kendi bacakların git yeaaaaa kumralım lan ben:)
Ay böyle kıllı misafir geldiğin çarşaflarda tuhaf olur, farkındayım konu leş ama ne yazık ki böyle bir gerçek var.

Sizin hiç tamam ağda deneyelim diyen sevgiliniz oldu mu? Ahahahaahah
Bütün sinirini çıkarıyorsun öyle bir durumda valla bak, o kadar iyi geliyor ki TV'de şaka programları var ya da evli çiftler falan yarışıyor hani hıııı evet jackass in bir bölümünde steve o yapmıştı hani, evet bence her  erkek ağda deneyimi yaşamalı. Lazer tamam ama ağda şart şart valla.






Kurt adam aramızda/ hayır canım ben vampirleri sevdiğimi söyledim kimse kusura bakmasın. 
Böyle mermer gibi Roma tanrısı gibi pürüssüz bir vampir dururken heryerinden kıl fışkıran kemikleri kırılıp parça pinçik olup form değiştiren kurt adamla kim ne yapsın? Ya da kaptan mağara adamı ile, evde nara attığını düşünsene sevgilim demek varken hayatım demek dururken adam kaptan mağara adamı geliyor anacım diyor tabii 90larda çocuk olan efsane nesilde herkes çok zeki değildi...





Kimse alınmasın gücenmesin benim kıllı kuzenlerim de var.
İçim sıyrıldı bu konuyu burada kapatıyorum.


Yazının fon müziği: Tarkan kıl oldum abi
İlişki durumum: bekarım alayına bakarım esmer severim doğrudur lakin o kadar kıla karşıyım

Kız arkadaşınızın kıymetini bilin olm, dobişko falan demeyin ya kurtkadın olsa, huh???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder