İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

26 Temmuz 2013 Cuma

Grey's anatomy

Tamam sabahın köründe(evde olanlar içn yoksa işi gücü olanın o saatte ne kahvaltı ne de dizi ile işi olur) cerrahin bu çılgın çocukları ile, kan ile beyin parçaları ile ne işi olur.

Sabah kahvaltımı bununla yapıyorum,


İş görüşmesine çağırdılar sie dedim, aynı gün iş görüşmesi mi olur, hayır oha bir de danışmanlık şirketisin bir de eski şirketimsin, danışmanlık şirketleri ile seviyeli flörtüm devam ediyor.

Zaten minnoş değilim bu sabah, tuhaf bir şeyler var, eksik bir şeyler var.

Dünkü Banu Çakar yazısı üzerine yeni bir şeyler mi anlatsam,
Ben danışmanken ya da danışmanlık kronikleri, hımmmmmm fena olmaz, ama önce Lucas ile bir konuşayım, hadi görüşürüz.

Bu arada o kadar pilates güme gitti 1 kilo almışım, evet buraların Sibel can ı hala benim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder