İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Sosyal medya hesaplarının suspend edilmesi, devri, satılması

Yine bok gibi bir sabaha uyandım.

Sabırsızlığım ve tahammülsüzlüğüm söz konusu.

Nice koçyiğitler yumurta oldu

Temizlik operasyonları hesap dondurma, kapama vb. Malumunuz geçtiğimiz günlerde Twitter yaz temizliği yaptı yumurtalar, 2 aydır fotoğrafını değiştirmemiş yumurtalar, sürekli link kopyalayıp yapıştıranlar, sahte hesaplar, botlar otobotlar:), tabii oranları var bunun bir de yok efem kişisel iletileriniz özgün içerik değilse falan. Algoritma bu boru mu? % 5 kuralı 5 sn.kuralı:p



Bu konuyu en son Şubat'ta konuştuk diye hatırlıyorum.


********
Sen ölürsen ne olur?

Ailen üzülür, defnedilirsin ya da yakılırsın, galiba İzmir de krematoryum vardı yanlış hatırlamıyorsam ama yanlış hatırlıyorum türkiye'de krematoryum yok.

Madımak'ı saymazsak...

bir vasi seçiyorsun yaşarken bizde miydi o yea?

Arkadaşların üzülür, sosyal çevren, iş çevren, yeterince ünlüysen haberlere çıkarsın ya da sosyal medyada konu olursun.



Yahoo ölüm belgesi istiyor.
Linkedin form doldurulmasını istiyor.
Aktif kullanılmayan hesabı kapatan şirketler de var.
Google hesapları için şu adresten ulaşabilirsiniz.

https://support.google.com/mail/answer/14300?hl=tr 


Bir video vardı sen öldükten sonra ne olur diye hesapların, salak fotoğrafların, yazdıkların??? 

Welcome to digital afterlife:)

Vee hepimizin ortak acısı ortak hesap açan sevgililer, evet onlara iyi davranalım. Yeterince brain damage olan bu sevimli insanlara sempati ile yaklaşalım.




Peki bunu neden anlatıyorum ki ben,

Dün sabah gayet basit gündemimle uğraşırken telefonuma mesaj geldi. 
Banka kredi kartı limitimi yükseltmiş.
Mağazalar indirim varmış.
GSM operatörü 3000 dakika daha konuşma istermiymişim?
Eski sevgili şifremi unuttum.

Şifremi mi unuttum?

Ahahahah, gerizekalı :) eski sevgilim dediysem çucukluk sevgilim, 90'lar yani. Hani evlendi geçenlerde sonra beni arkadaş listesinden çıkardı hani düğüne gitmedim diye, hah, o işte.
Milattan önce kendisine ricasıyla ona bir mail hesabı almıştım, balayından dönmüş o da mail hesabına ulaşamıyormuş.
Güvenlik sorusu benim eski kuzenimin adı? Ama ben böyle bir cevap vermedim? Senin hatırladığın bir şey mi acaba? 

Owwww yeaaaa yıl olmuş 2013:))))) 15 yıl önce aldığım mail adresi diyor, hayır tabii ki sorunun cevabını biliyorum. Ama yardım edecek miyim?

Kamoooon


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder