İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

20 Ağustos 2013 Salı

A scandal in belgravia bir şerlok holms klasiği

Steven Moffat allahsız!!!

The Woman


Saplantılı bir şekilde loop'ta dinlediğim Sherlock ost'si. Muhtemelen yaylılara olan düşkünlüğüm nedeni ile böyle. Bittabi Nicholay rimsky korsakov seviyorum lakin bu başka bir şey.


***
Sherlock ile ilgili her türlü yapımı nerede olursa olsun izlerim hangi versiyon dizi film hiç farketmiyor bu. 
BBC'nin aklımızı alan bu mini dizi versiyonu da doğal olarak ilgimi çekti, 1 istisnası var yalnız, Amerikan berbat ötesi versiyonu, hatta bunun için çok güzel bir çalışma yapmışlar buyrunuz;


Çok sırıtmış çok sakil çekik gözlü gelincik bile kurtaramaz halbuki kendisini ally mcbealde çok severdik:)
Rdj de var şimdi bak sabah sabah nereden aklıma geldi bu, düşünsene böyle bir Kahraman'ın var sabahları senin için uyanıyor. Konu dağılmasın ne diyordum..

****
Mmmmmhhhh ne güzel sabah uyanmışsın mesela çarşafla tespit yapıyorsun.


Bilbo baggins says/ bilbo çok sinirli çünkü Sherlock o'nun öldüğünü sanıyor ve keman çalıyor herkesin başı ağrıdı...




*****
Evet sonra bu mini dizinin 2. Sezon bölümlerinin çekileceği bilgisi geldi aman tanrım( aman tanrım ne ya deme öyle) ne sevindim ne sevindim. Çıldırdım, kendimi yataktan aşağı attım bu haberi alınca, bazen böyle coşku halleri yaşıyorum, dergiden yazı yazmam talebi geldiğinde de böyle olmuştum, çiçek geldiğinde de, hatta ofise çikolata gönderdiğinde de bi saçmalamıştım, unutmadan bir de vişne şurubu içtiğimde öksürük için, yaşasın dedim tanrım dünya böyle çok güzel sonra oradan İbrahim tenekeci'nin şiiri geldi aklıma; 

eline sağlık tanrım leyla çok güzel olmuş 
tanrım eline sağlık, dünya da güzel olmuş
keşke biraz ölmesem. 

Kimse bana şiir yazmadı :( [aslında yazdı da çok kötüydü, yokmuş hiç olmamış gibi davranıyorum ]
****

*Hem evet hem hayır

2. Sezon çok güzel sezon, pek şahane, kırık bir moriarty İngiliz üslubuna pek uygun, young/fresh ama çok iyi bir seçim bittabi. Bana göre Irene Adler'in böyle dominant böyle denyo ve şahane olarak boy gösterdiği ve zaaflarına yenik düştüğü ayrıca sherlock'un gövde gösterisinde bulunduğu bu bölüm en iyi bölümdür,  2. favorim ise the reichenbach fall. 3. sü diyemiyorum zira 3. Sezonu bir izleyelim ağalar.




İlişki durumu: Aşk is overrated ama bu aşık olmayı sevmediğim anlamına gelmesin :)


Korku/ inkar et evet inkar et, (bkz:5 stages of grief) seni ben sevmedim, seni ben özlemedim öküz arkadaşların özledi :) ben yapmadım miki yaptı




Üzüntü, helecan, merak ve tedirginlik şimdi sıçtın mavisi bakışı. Ay lav yu ayrin adler but Sherlock bunu çözer





*****
Şerefsizim benim aklıma gelmişti klisesi yoksa bileğe dokunmanın ne olduğunu hepimiz biliyoruz, comfort zone'a hem de bir İngiliz beyfendisi öyle dalacak yaw he he


Bana ne ben izledim siz de izleyeceksiniz, sorry about dinner minnoşlar..



Yeni sezon gelmeden bir kez daha izledim geçtiğimiz hafta, 

Hadi öperler

Always not yours,


Coco.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder