İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

7 Ağustos 2013 Çarşamba

Coco'yu harcayacaklar matmazel

Dünyanın tüm eski aşıkları toplanın hele, 


Yazarak gömüyorum acılarımı

Zaman lazım sadece sana, unutacaksın!
Nasıl unuttuysan çocukluğunu, kırılan oyuncaklarını...
İlk öpüştüğün kızı..
Kırılan kalbini de öyle unutacaksın...
Uyuşacaksın, rüyalarında göreceksin, minik bir ayrıntı aklına getirecek mesela bir paket çekirdek, parıldayan güneş, uçan bir kelebek, karda kayan durdurmadığın araba ve kaza yapman..
Unutamıyorum diyorsan eğer o zaman düşüneceğim, aslında unutmak istemiyor...
Sanırım o,  " halbuki konuşmaya ne kadar muhtacım. Her şeyi içimde boğmaya mecbur olmak,diri diri mezara kapanmaktan başka nedir ? " demeye  çalışıyordu.
Bense üzülmesin diye düzadam stayla there there yapıyordum.
Çünkü sen önemlisin, üzülme geçecek bunlar, az kaldı, yine aşık olacaksın, yine sevileceksin. Bu hüzün geçici, bu acı aslında yok, sadece biraz ağlamaya ihtiyacın var ufaklık, bırak artık gitsin. VEdalaş..
Hayatta en zor şey de; insanın kendi kendini teselli etmek zorunda kalması, kendini kucaklamaya çalışması, uzanıp kendi yanaklarını mıncıklaması.
Japon animelerindeki gibi gözlerinin dolması, gözbebeklerinin gözyaşı içinde boğulmamak için gösterdiği olağandışı çaba, yutkunma zorluğu, burunda bir sızı ve yerçekiminin galip gelmesi.

Asperger sendromum yoktu, duygusal tepki verebiliyordum, iyi bir dinleyici sayılabilirdim. İnsan bu dünyada otuz yıl yaşamışsa eğer ve benim gibi hep yalnız başına savaşmak zorunda kalmışsa, o zaman beklenen/beklenmeyen olaylara karşı bağışıklık kazanıyor ve de bunlar yüzünden çok sarsılmıyor( heh işte doğal karşılama eğilimi/olur öyle/ boşver yea). 

Emma geliyordu aklıma i'm not lonely, i'm alone...

Hırçındı bazen, biliyorum isteyerek olmuyordu bazen sırf canımı acıtmak  için bir şeyler söylüyordu, acıyordu da. Özür dilemek bazen kabuğu kalkmış yaraya üflemek gibi oluyordu, çocuk oluyorduk tekrar. Saçlarını karıştırıp sinirini bozmak istiyordum, Zehra babandır demek istiyordum, sinirlenerek ayağına basıp arkamı dönüp gitmek istiyordum, küsmek istiyordum, göz kontağı kurmama cezası vermek istiyordum, en sevdiği tatlının hepsini yiyip belki son kaşığı ona vermek istiyordum... Mutlu olsun istiyordum sadece ama içimde bir canavar vardı sanırım.

Biz seninle sonra panpa oluruz pampa oluruz kanka oluruz hacı oluruz bro oluruz dude oluruz sonra birbirimize maceralarımızı anlatırız ağır yazacağım birazdan diye korkuyorum.


-çok mu büyüktü aşkınız? dedim
-hayır ikimizde oldukça yalnızdık dedi

- çok mu popülerdin dedi
- evet rockstar gibi dedim, beni çok severler


Dorian Gray iyidir, Oscar Wilde iyidir.

Ayrıca insan bazen affedilmeyi çok istiyor.
Benim gibi düşünme benim gibi düşünsen her şey şahane ve sıkıcı olurdu..
Fon müziği çok eski dönem Tarkan şarkıları mesela sarıl bana, mesela yine bensiz, mesela selam ver, unut beni falan..


Coco: kareleri, tatlı şarapları, fantastik kitapları, Mozart'ı, çikolatalı sufle'yi, vaz vuzu seviyor.
Ruh hali: güzel bir şeyler yaz ama zırvalama önemlidir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder