İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

15 Ağustos 2013 Perşembe

Kıskanmayan erkek, kendini güldürebilen erkeklerden hoşlanır


Ciddi bir şey yazmaya çalışıyorum. 

Oradan Selin Y.( selin y owwww yeaaa kendisi bir polisiye kahramanı figürü, hatta haberi yok koruma falan altında tey tey selin hayranların bana rerörerö yapıyor birilerinin kanatları altındaymışsın/ ikarus olmasın da) mesaj atıyor, Mardin mi, o da nereden çıktı, otelci arkadaşın kim adını öğreneyim diyor, Mardin'e gitmeni istiyorum ama sonra hemen geri dönmeni istiyorum diyor, hatta beraber gidelim dönelim!!!( şu anda çalan şarkı itirazım var Bülent Ersoy erkek vers. 01)
okeayyyy. Gidelim, ama beni orada tutmak istiyorlar:) neyse işi gücü var bulaşıp gitti.

Ciddi bir şey yazamıyorum, ciddiyetle ilgili sıkıntım var hatta bu yüzden akademisyenlik teklifini reddettim. Evet evet hatta geçenlerde yine davet edildim hojam ben gelmeyeyim dedim, yo aslında efsane bir öğretim görevlisi olur benden geçen yıl gittim konuk olarak Show yaptım ahey ahey( kaç kere yemin ettim çalıyor) sevmekten kim usanır? Sevmekten niye korkulsun ki...
Akşama doğru böyle twilighta doğru giderken çöken bir kıroluk halim var bazı günlerde, hah işte şu anda o var, ciddi bir mail atmam gerek lakin Bülent Ersoy complition dinliyorum kendime gelemiyorum/ iki Bülent bi komplişın eder :)
Bi de unutmadan yeni bir planım var, kadınların özel günleri için aldığı pantolonlardan alacağım hani o gün ille de beyaz giymek istiyorlar ya ondan işte.

Ciddi bir şey yazmaya çalışıyorum, giriş cümlesi şuna benzeyip çıkıyor amaç empatiden falan bahsetmek;

-Aynı şeyi senin anana bacına yapsalar hoşuna gider mi? Evet Türkler'de empatinin karşılığı, Malazgirt 1071'den bu yana 
Ahahahaha bu ne lan, şifre gibi ya da İstanbul'un fethi falan.
Sonra bana gülüyorlar :)



Anamız bacımız var, bu bacı lafına da uyuz olurum. Cümle içinde kullanıyorum Legolas dünya ahiret bacımdır ama babası thanduil hiç değildir, gelsin sabaha kadar saçlarını örerim, yersen çapkın smayliy.

Evet ciddili yazmak, No man, bu sorun hep vardı, ben küçükken de böyleydi, hatta niye böyle tuhafım diye beni incelemeye aldılardı.( seni ben ellerin olsun diye mi sevdim çalıyor)
Ben yalnıztan ölürken nerdeydiniz?????? Evet ilk mantıkdışı çıkışımı yaptım.



Bak hazır buralara gelmişken, şimdi uzaklardasın çalarken eski sevgilim sonny'den bahsedeyim, love of my life klasmanında değerlendirebiliriz kendisini ama mutlu aşk varsa da mutlu son yoktur. Evet there is No happy ending with me diye mızırdanırım birazdan. 
Sonny bir gün tezle ilgili bir kitap almak için eve gitti, beni aradı önce tarif ettim hangi kitap hangi bölüm. Neyse dersten sonra eve gittim, bizimki gelmiş sonra gitmiş yiyecek bir şeyler alıp geri gelecek. 
(Bu akşam bütün meyhanelerini dolaştım istanbul'un isimli dandik şarkı çalıyor hiç sevmem tiksinirim bu şarkıdan, bu böyle biline bu arada kadın versiyonu şarkıyı hemen değiştirdim.)


Hollaley üzdünüz beni yıllar!!!!! Kapı çaldı Sonny geldi, hoş geldinnnnnn dedim ama içeri bir nazgul edası ile girdi, bu arada tanımlayalım sonny 1,86 boyunda, basketbol takımında, dev gibi geniş omuzlu kocaman bir şey evet bir shrek diyebiliriz( gerçi shrek haksızlık olur işte i mean huge bir adam) ben de fiona değilim ama göbek deliğine falan geliyorum, ay ne sevimliyimmmmmmm. 
Neyse gayet minnoş açtım kapıyı, içeri girdi, bir öpücük kondurdu, geri çekildi. Anlam veremedim, No hug??? :( 

Leon: The professional uncut vers. almış79. Defa izlemem için, uzattı, teşekkür ettim, mutlu olmak çok kolay. Sonra bir kağıt çıkardı, bu ne? Diye sordu, aldım, açtım katlanmıştı zira turkuaz kalemle yazılmış, aha el yazısı benim, oha bu benim iğrenç hikayelerimden biri, makro iktisat dersinde salyam akarak uyumamak için yazdığım uydurma bir hikaye, olm diyorum akıllı telefonlar yoktu o zaman en büyük ekşın sevgiline mesaj atmak :)
Fak! Yani aslında değil bence komik, ahahaha bulmuş bi de okumuş, okumasaymış, bana ne kitabın arasında kaldıysa halla halla.

Olay şu kahramanımız bir sabah sahilde uyanır, lingo lingo şişeler, çakıl taşları, doğum günü kutlanmış o gece, bir hangover durumu var, gözlerini kırpıştırır kafayı bir çevirir o da ne eski sevgilisinin kollarında uyumuyor muymuş? Aaaaaaa, bak sen. 
Tabii bizimki o arada neler düşündü neler geçirdi aklından bilinmez ama tahmin edilir, neredeyse uyduruk bir hikaye yüzünden kestaneyi çiziyorduk hacı. Yok düşünmüş ne ara oldu bu, ne zaman sahile gitti, bensiz nasıl doğum günü kutlar, Doan'da mı oradaymış... Lanet olsun sana tez! 3 yıllık bir aşk senin yüzünden bitti :p 
oğlakım lan ben, o soğukta kıçım mı donsun zatürre mi olayım sahilde gece elbisesi ile gerçi eski sevgili sarılmış falan ama zuhaxxx
Sonra ayrıldık biz, birkaç yıl sonra iflas ettiğini öğrendim, karma is a bitch. Şekerim biz zaten ayrı dünyaların çocuklarıydık, ben uzay gemime atladım gittim, dedim sana bu saatlerde bir kroluk geliyor bana.
O benim hayallerimin kahramanı olamadı, ben o'nun kahramanı değildim.



İşte böyle, tühlü geçmiş zaman olduk minnoşlarım.
Dün gece mehtaba daldım diyor, aman tanrım, çok acıklı.. Mehtap seni sandım
Bat dünya bat

This my church kid derken güzel bir istanbul akşamından hepinizi sevgi ile kucaklıyorum, manisadakiler hariç.

Always yours,

Coco, 

I'm back in town

İlişki durumu: çok iyi, çok tatlı insanım da işte uyandıktan sonra bi saat hiç bulaşmican bazen, her zaman değil, sen bana günaydın de yeter.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder