İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

13 Ağustos 2013 Salı

Mülakat uygulamaları

Test aşaması,

As you know biz ikacılar bazı pozisyonlar için test yaparız yani bazen kitapçığı kendimiz dağıtırız bazen test için bir şirketle anlaşırız, tabiisi öyle kendi kendimize şirketin bununla hiç alakası yok.


Çalıştığım organizasyonların birinde Britanya menşeli çok saygın bir kurumla iş ortaklığımız var idi, test sonuçlarını değerlendirmek için sertifika falan almak zorundasınız o kadar british, neyse bu teyzelerin ayrıca vaka uygulamalarından falan da yararlanıyoruz o zaman.

Eğitim falan aldık aldık ama tırt sertifika aldırmadı şirket çünkü maliyetli, vektör'ün var o bize yardımcı olacak tey allammmmmmmmm negzel fikir. Her aday için vektöre gidiyoruz almadığımız eğitime yönelik sence nasıl gözüküyor falan diyor sanki fal bakmak gibi valla baloncuklar görüyorum işte diyorum adayın kafası çok karışık.
Daha iyisi geldi vaka çalışmasını yeni bir pozisyon için revize ettirmeyip kafaya göre vaka uydurdu yetmiyor gibi simülasyon kastık.
Noldu? Hiç kurumsal değil di mi. Yeaaaaaaaaaa
O yıllar geride kaldı yaşadığım travmalar için tedavi gördüm ben, vicdanım rahat, hay my name is Coco, ben bir plaza azrailiyim, i'm not weird, i'm adorably eccentric. 

Yanaklarınızı mıncırabilir miyim? 

Neyse test uygulamalarının en güzel yanı bıkmadan bıkmadan bıkmadan bıkmadan bıkmadan sürekli talimatları anlatmanız, adayın anlamaması, tekrar anlatmanız, sonra soru kitapçığındaki bir sorunun yanlış olduğunu iddia etmesi/farkındaysan wording hatası demedim/ huşu içerisinde yetkililere haber veriyorum deyip anlıyorum demek, kafa sallamak...
Daha güzeli online gönderilen test, açılmayan eklenti, telefon yolu ile taciz eden aday...
Keşke herşey user friendly olsa keşke ikacılar şahane yaratıklardır deyip bizi uzay boşluğuna gönderseler.
KABUL EDİN!!!! BİZİ SEVMİYORLAR!!!!!

Gerçekten bak, sevmiyorlar bizi, yaptığımız işi anlamıyorlar, anlamlandıramıyorlar, özel bir çabaya gerek yok aslında, tanısanız seversiniz. Yani beni tanıyanlar sever mesela, çok minnoş bir insanım, gıcığım, çok adi, içten pazarlıklı, zeki, çevik ve ahlaksızım, bir insanı sevebilmeniz için gereken tüm kriterleri sağlıyorum. Hem çok kolay mutlu edilebilirim :) 

Neyse bence temel sorular şunlar olmalı,

BUKAÇ???




Ve NE KADAR SİNCAPSIN??

Eşit çıktı ve dayımgillerde mi tükendi arası bir durum yaşıyorum.



Bu sorulara cevap verebiliyorsan işte aradığım mizah diyorum sana.

Hadi öperler,

Acıların Coco jambosu,

Ölüyorum kederimden lan!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder