İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

15 Ağustos 2013 Perşembe

Ne öpmeye ne övmeye

Yaranamazsın kimseye hacı( bak yine hacı falan demeye başladım gitti bütün minnoşluk)

Bitmeyen şarkılar bitmeyen meseleler

 

*Genocidea kafam girsin kimse yanlış anlamasın ama olay bu tam anlamıyla kimseye açık olamazsın, yanımdasın susuyorsun, susuyor konuşmuyorsun stayla, aslında kimin yanında susuyorsan/kusuyorsan/küsüyorsan en çok onunla konuşmak istiyorsun falan yazacaktım chuck plaknikuk falan şekil yapacaktım olmuyor ağalar. Bir diğer chuck ise bartowski olan bir diğeri converse modeli bir diğeri pushing daisies de olan oyh şiştim.


O nedenledir ki hayatınızdaki alışkanlardan, fazlalıklardan, safralardan kurtulmak gerekir.
Mesela ben artık kısa cümleler kuruyorum( ya ya ya ya)


Olm şuna mutlu olan beni üzmeye nasıl kıyabilirsiniz :)


Let's pray dostlarım şu kadar minik şeyler beni mutlu ederken, veleddalin âmin.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder