İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

2 Eylül 2013 Pazartesi

Bu benim hikayem

Dolayısıyla burada anlattığım rüyaları dinleyeceksin bana ne!

Rüyamdaaaaaaa mavi gocukumu giymiştim, hava serinlesin daha da soğusun falan, mavi değil lacivert aslında neyse ceplerini karıştırırken prezervatif çıkıyor, oha diyorum tabi. Neyse sabah uyanıyorum sonra biraz yürüyorum tam yazı yazmak için oturuyorken birden her şey değişiyor, hesapta olmayan bir orta Anadolu gezisi :) peribacalarını görmeye gidiyorum weirdolar. Gördünüz mü? Rüyalar gerçek olsa demek ki. Gideyim de uçuş millerimi harcayayım.

Ondan önce bir uçurumun kenarında oturuyordum(hayır bu sefer çimlere bakacağım falan demedim sarhoş değildim ama böyle hayvani kanyon gibi bir yerdeydim)
Ondan önce ise hırsız giriyordu eve
Ondan öncekinde yangın çıkıyordu
Ondan öncekinde 2 tane çocuğu kurtarıyordum bir süperkahraman olarak
Ondan önce bir uçurtma uçurdum yakuplu da ??
Ondan önce yecüc mecüc geldi
Ondan önce turkuaz bir denizdeydim
Ondan önce uçuyordum yes i believe i can fly
Ondan önce Lucas'ı gördüm
Lucas'da beni görmüş,

Rüya yorumundan anlamıyoruz ikimizde ama onun teorisine göre birbirimize olan etkimiz farklıymış.. Ne demek dedim bu ama geçiştirdi, hımmm.

Rüyada şebek görmek, evet

Günün şarkısı: alçaklara kar yağıyor üşümedin mi sen bu işin sonunu düşünmedin mi? 
Evet karasal iklim bok gibi soğuk olur gece götümüz donacak montla gideyim gündüz dişörtle gezeriz napalım. Ayrıca havaalanı da soğuk kukuleta almak iyi fikirmiş.

Balona da biner miyiz ki???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder