İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

2 Eylül 2013 Pazartesi

One flew over the cuckoo's nest

Guguk Kuşu olarak çevirilmiş olağanüstü bir film.

Peki ben bu filmi neden 4 ayda bitirebildim? Belki de shining yüzünden kim bilir?
Muhtemelen oyunculuklar o kadar şahane atmosfer o kadar gerçekçi idi bilinçaltım dedi ki sen bunu yavaş yavaş izle hafta da 5-10 dakikayı geçmesin. Öyle oldu yaklaşık 33 bölümlük filmi paramparça izledim.
1975 ABD yapımı bir film ve evet bu kadar çarpılmamın nedeni Milos Forman.
No kitabı okumadım yes film harikulade.



Hemşire teyzenin verdiği enerjiyi bir de Oscar töreni konuşması ile değerlendirmek gerek


Spoiler alert

Yalnız ben lobotomi yapılacağını bilmiyordum İskender :( film kritiklerine de ısrarla bakmamıştım, işte o zaman baya bir kötü oldum koltuğa tırnaklarımı falan geçirdim :/

Bünyeme ağır geldi, açıklayayım çıkır çıkır yapan otobotların bir üst seviyesi heaa bi tık

Jack nicholson yaşayan bir efsanedir filmin sürprizleri arasında Dr emmıt bravn ve de danny deVito var.


Bu kadar, Engin sinema bilgimle yine şahane bir yorum yaptım, oyunculuk, ekol falan, gördünüz.

5 Oscar'ı var.

Bitti.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder