İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

6 Ekim 2013 Pazar

24 saat kuralı



Toplanın bi'şey anlatacağım;

Sisler içerisinde geliyor sanki yıllar önce bir kez bahsetmişti gibi de ama bahsetmemişti gibi de.

Izy, geçenlerde yine bir Kadıköy my chef günah gecesine davet etti, iş, güç, çapkınlık ve de şaşkınlık üzerine konuştuk. 
Malum âliniz bendeniz ikili ilişkilerde saçmalamada bir dünya markasıyım, guruyum o yüzden hayatımda her şey şahane gidiyor.

Konu bir ilişkide ne kadar küs kalınır? 

max nedir, min nedir? En son kaça olur hacı? Yani eğer sevgilim bana iyi geceler demeden uyuyorsa falan cırcır olsun vırvır olsun, bensiz günaydınlı sabahlara uyanıyorsa, gün içinde mesaj atmıyorsa, esralarla, ceydalarla, hülyalarla kısaca cıvırlarla takılıyorsa, bir sabah uyandığımda başka bir şehirdeyse açıklama olarak "e küsmüştük falan" diyorsa bunlar major şeyler.
Ohooo bana kalırsa ben zaten meditasyonumu yaparım... Sessiz kalmak ve türlü yılanlıklar yapmak Ata sporu bizde.

-24 saat kuralından bahsetmedim mi sana dedi.
- O n'eydi ki?

24 saat kuralı: 

Kahramanımız ilgiyi seven bir kız çocuğu, sevgilisini sürekli kendi aradığını fark ederse/düşünürse duruyormuş. Son arama saatine bakıyor eğer 24 saat içinde sevgilisi onu aramazsa "bye bye".

-Ahahahaha şahane bu :) ve şuursuzca, ay layk it
- Leon'u ve Tuna'yı bu yüzden terk ettim, dedi.( leon ve Tuna ya gelende galaksinin en tuhaf isimli erkeklerinin bir dönem sevgilisi olduğunu anlatacaktım size, y kuşağı bir insan  bizimki Oral isimli bir adam, Hilmi/dedesinden falan kalmıştır hadi, meftun?, medet???wtf!!! Terzican/sus karnıma ağrılar girdi sus yeter artık...Günübirlik İngiltere seyahatinde vardı bir tane İran asıllı neydi o, hatırlayamıyorum şu anda. Gerçi leon ile sorunum yok hiç olmaz bayılırım Leon ismine, Tuna da şahane ama ilk gençlik yıllarımız kabustu Izy yüzünden)

Leon ile aynı şirkette çalışıyordu, adam şirket ortaklarından biri idi, internal conflict! Neyse; "istifa ettim, artık kız arkadaşın olabilirim" demiş, ben o ilişkiyi hiç sevmemiştim bu arada, sonra işte sevgili olmuşlar, tamı tamına 6 gün, eleman 24 saat aramamış bizim ki  dehlemiş.

Tuna zaten allahlık onunla ilgili farkedilen işi düşünce ya da haftada 1 kez en fazla 1 kez araması, e bu noktada yolun sonundaki beyaz ışığı erken gördü. Sonrasında açıklayabilirim falan demiş ama Izy "gerek yok, böyle istemiyor ben" diyerek noktayı koymuş.

Nuri'yi biliyorsunuz, "kanepe adam, gözünün içine bakıyorum ya daha nasıl ilgilenebilirim" diyen göz mütehassısı, o da bir kez aramamış, Izy ona bir ayrıcalık tanımış( doğru kalıp bu mu emin değilim şu an aklıma başka bir şey gelmiyor), "24 saat aramadın bana tekrar çıkma teklif etmen gerek" deyince Nuri beni diğerleri ile aynı kefeye koyuyorsun diyerek bozulduğunu eklemiş. 

Owww yeaaaa bu tür bir manyaklık aradığım, pavlov'a bağlamasyon, sevgiliyi buldun, 24 saatte bir arayanını bulacaksın.


Olay önce o aradı sonra ben aradım, önce o mesaj atsın sonra biraz bekleteyim, o özlesin önce, o sevdiğini söylesin falan değil. Birini seviyor ve önemsiyorsan onu merak ediyorsun, çok özel başka bir nedeni yoksa zaten onu aramak için bir sebep aramazsın, sesini özledim bahanesi yeterli, sen naber ya sevgilim diye ararsın.

Aradım mı? Tabii ki aradım, ben hep ararım, arardım, arıyordum yani.

Izy sordu kendine davranılmasını istediğin gibi başkalarına davranıyor musun? Yes, indeed dedim. Ama bugüne kadar 24 saat kuralım olmadı hiç. Onunla farkımız şurada ortaya çıkıyor ben 24 saat aramayacak potansiyel adayı hayatıma sokmuyorum, o random takılıyor anı yaşıyor.

Kızlar: naber aşkım, sevgilim, böjeğimmmmm
Erkekler: uyudun mu?

Bu yazının sonuna tabii ki bir the Beatles şarkısı yakışır, fakat fairground attraction dan gelecek, ringo'nun sesi ile uğraşamam şimdi; 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder