İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

8 Ekim 2013 Salı

CDO- Chief Dissent Officer

Konu: chief dissent officer
Konuşanlar: Coco xxxxxxxxxx( ilkokul çok saçma bir yerdi ve ben benden 2 yaş büyük gerizekalı çocuklarla okumak zorundaydım)

Okuduğum her şeye inanıyom ben yeaaaaa(hayır inanmıyorum acayip bir septikim ayrıca karşımdakini dinlerken kafamda tilkiler ve alternatifler de dolaşır)


Huffington postasında bir haber var geçtiğimiz yıl yayımlanmış FİKİR KATİLİ!!! Nice koç yiğitler bu uğurda harcanır futuristler beri gelsin,



Karar verdim benden süper CDO olur, CDO'nun daniskasıyım!!!!


Kıllık dersen kıllık, muhalefet dersen dikalası, yetmedi mi? Sevimli şirket cıvırı taklidi yapamıyorum gayet düz insanım bazen, içten gelen sahte bir coşkum yok, her şey olabilir ve insanları gıcık edebilecek düzeyde olayları doğal karşılama eğilimim var(herkes her şeyi yapar moruk).

Geçenlerde şanelman ile şu kazandığım yemek için buluştuk, hani tavla oynamıştık hani ben 6-0 yenmiştim, hani o gün telefonu sinirden boğaza atıyordum oha üzerinden baya geçmiş aslında o kadar da geçenlerde değil bildiğin geçtiğimiz yaz. Evet, çok açık olduğumu söyledi, lafı dolandırmadan çotonk diye geçirdiğimi ve hatta kimseye eyvallahım olmadığını falan da söyledi, yetmedi devam etti ne yani içten pazarlıklı mı olayım? diye sordum?

Atlas vakti zamanında salağa yat demişti o konuda da ne kadar başarılıyım belli :/ denyoyum ben. Gerçi profesör bana çakal derdi bizans oyunlarında o kadar da kötü değilim sanki.

Benzer bir şeyi Izy'de söyledi ama o daha cici söyledi "Sonra olayları dolandırmadan basit neden sonuç ilişkileri kurabilmen bi' sorunu anlattığımda büyütecek bişey olmadığını görmemi sağlıyor". Bak basite indirgiyormuşum.

Empati kurup büyük resmi görüyorum falan diye azar yemişliğim de var. hem Ece vakti zamanında bunun için az laf sokmadı bana, hatalı üretim olabilirim, n'olmuş?

Ne yani? Büyüyünce(oha artık ne kadar büyüyeceksin deme içimde, içine gülücük kaçmış çok yaramaz bir çocuk var) neden öyle bir şey olmayayım ki? 
Muhalefetten ve saçmalıktan sorumlu chief Coco fena mı olur? Böyle fikirlere gelseler, denyo bir toplantı yapılırken, o iş olmaz hacı desem? Şöyle bir jest ile de desteklesem?



Hayallerde yaşıyor bazı şeyler desem? Evet evet desem.

Al bu da Türkçe apartması güzelce oku, vakit daralıyor, kendinize yeni ünvanlar bulun ağalar, belki de 2. Kariyere geçme zamanı, ben bırakıyorum ik falan daha değişik işler yapacağım. Bulunca söylerim.





Always on my mind, U r always on my mind

Rip Elvis

Love,

Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder