İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

10 Ekim 2013 Perşembe

Madem Bu Kadar Memnunsunuz, Niye İş Değiştiriyorsunuz Hacı?

Her canlı iş değiştirmeyi ve mülakatı tadacak( torpilliler, cıngıllılar, şimbilliler hariç).

Alper Canıgüz, Alper Kamu Cehennem Çiçeği kitabında  "Bilirsiniz insanlar doğar, ölür ve sonra büyür" der. Özellikli bünyelerin dışında kalanlar için aslında sıra böyle değil. Doğar, büyür ve bi' noktada Zincirlikuyu Mezarlığı kapısında bulunan malum Ali İmran 3/185 karşılaşır. Ne demiş şayir: boş kafalar mezara çoğ yakışır. Bu gri sabahta bu gotik girişle yine iş görüşmesi, mülakat vs. gibi şeylerden konuşayım. Başka bir şey konuşacak iştah kalmadı sayesinde.

  1. İK fonksiyonlarında yeterli gelişme sağlanamadı, hani olmaz ya, performans değerleme falan it ulumaz kervan yürümez bir noktada o yüzden, hah işte bunun profesyonelcesi
  2. Şirket taşınıyor ve sanırım bana haber vermeyecekler, öngörü her şey
  3. Uluslararası bir sürüş deneyimi istiyorum, hızı severim anarşiyi severim diyenler için
  4. Şirket rekabet gücünü kaybetti, sory benim gitmem lazım ay lav çık bışırılı şirketler
  5. Şirkette organizasyon değişikliği oldu, ay hate reorganizasyon ve de rotasyon hatta kavitasyon
  6. Şirket uzaylılar tarafından satın alındı, uzaylıları hiç sevmem
  7. Daha iyi bir imaja sahip şirkette çalışmak istiyorum, evet evet istiyorum
  8. Kendime bir hedef koymuştum, o süreyi burada tamamladım, kariyer yolu tıkalı vb.
  9. Kariyer planımda değişiklikler oldu yeteneklerimi başka yerlerde heba etmek istiyorum, öhöm
  10. Finansal durumumuz çok kötü, fakiriz biz, şirket çok fakir, baba parası yemek istemiyorum


Mesela bunları deme:


  1. Ofis insanlarını sevmiyorum
  2. Plaza insanlarını sevmiyorum, hepsi gerizekalı
  3. Şirket aracı çok dandik
  4. Maaşım çok düşük
  5. Patron bana kaydı
  6. Ben müdüre
  7. Sonra herkes çaycıya
  8. Çok sıkıldım, bu şirketten alacağım her şeyi aldığımı düşünüyorum, babayı bile
  9. İkacılar çok seksi o yüzden görüşmeye geldim belki bi' iş düşer, dil hareketi ile birlikte
  10. Şirketin eğitimleri saçma sapan otellerde oluyor o parayı bize versinler, içkiler çok kötü mesela 

Falan falan hah bir de tebdil-i mekanda ferahlık var deyip tüy dikme istersen



İş yapış şekli: if you pay peanuts, you get monkeys

İlişki durumu: çok ele güne karşı yapayalnız bir gün and i know it



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder