İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

27 Ekim 2013 Pazar

Quasar

Super massive black hole'un bir galaksiyi yerken bir yandan içine çökmesi bir yandan enerjiyi doğrusal olarak dışarı kusup fırlatması. Isn't that amazing?

Sizin de quasar tanıdıklarınız var mı? 

Yani karadelik bir yandan sistemi çökertip hazmederken, yok ederken bir yandan dışarı enerji saçıyor hem faydalı hem yıkıcı, uhm bence böyle insanlar var, evet. 

Enerji içimizde!

Bir de karanlık madde konusu var, her şeyi bir arada tutan ve de yeniden yeniden yeniden yaratılmasını sağlayan, bu sanki daha pozitif bir anlam taşıyor gibi, göremiyoruz ama orada varlığını biliyoruz.

Lan yoksa ben quasar mıyım? Solucan deliği olmadığım aşikar ya da yıldız, bir galaksi, ama gezegen olsam kesin süslü olanlardan olurdum Satürn gibi ya da m 87 gibi bir galaksi şıkır şıkır altın sarısından turuncuya...

Ay lav fizikten çok anlamayan bünyeler için düzeyi düşürülmüş anlatım tarzlı bilim. 


Uzay boşluğuna salın beni.

Ruh hali: N'olsun yea, özledim falan işte her zaman ki şeyler.


Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder