İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

27 Ekim 2013 Pazar

Rüyada DNA sarmalı görmek

Ve onu tamamlamaya çalışmak.

Şükürler olsun, rüyalarım eski saçma düzeyine geri döndü, kafamı dinlendirmek için bir süredir sf'dan, kitaplardan, korkulu dizilerden, emmeli gömmeli şeylerden uzak duruyordum, rölanti hiç bana göre değil ama kendimi tutmak zorunda kaldım, amaç kendini yenilemek, amaç dünyayı kurtarmak amaç wtf yazsam da anlamayacaksınız.

Dişlerini sıkarak uyanma, kilitlenmiş çene ve harika bir ağrı ile uyanmak nedir bilir misiniz? Siz hiç dişlerinizi birbirine sürtmekten dişinizi kırdınız mı? Ahhh gece beni uyandırırlardı bu nedenle...

Sen aşk nedir bilmez misin? Zeki Müren şarkısı siz pazar severler için gelsin.

Önce x-men izledim üzerine 4 bölüm agents of s.h.i.e.l.d izledim, old christine'in kocası çok komik lan. Carbon food printiniz sosyal medya hesaplarınızdaki izleriniz olsun üzerinize afiyet bende de çöplük gibi bir sürü şey varmış onları buldum ama şifreleri hatırlamak uzun sürdü, biraz temizlik yaptım mesela 8005 mailim var okunmamış, gezegeni terk etmek istiyorum.

Uykum bitti, bugün saatler geriye alınmış bir sabaha uyandık, yeşil çayı yudumlarken bir yandan da SC'de morgan freemanlı kaç milyor yıldır buradayız temalı belgeseli izlerken kendimden geçtim. Size gökadaları anlatmamı ister misiniz? Kara delikler? IC1011? Neden bu kadar hikâyeciyim ben yea? Neden bu kadar çok konuşuyorum? 2 aylıkken anne/baba falan diyebiliyormuşum bununla ilgili olabilir mi? O zamanlar için hiç iyi karşılanmamış bu, 4,5 ay anne sütü almışım sonrasında reddetmişim acaba 2 yıl beslenseydim daha farklı olur muydu hayatım? Çok canım sıkıldı bak şimdi.

Sonra aklıma rüyam geldi, yine bir laboratuvar ortamındayız aslında biliyorsunuz bilim adamı olacakken sıkılırım ben yea deyip şu anda gördüğünüz kariyere doğru adım attım ben, iş hayatını ti'ye alıyor ve insan ilişkileri üzerine yazılar yazıyorum aynı zamanda bir HR superheroyum, zayıf yanlarım ve zaaf noktam var, bir zamanlarda antropologist hatta arkeolog olmak isterdim. Geek faaliyetler falan yaparken böyle bir DNA sarmalı inceliyorum falan eeee sonra neyse böyle bir bozulmalar bir şeyler derken mucizevi bir şey oluyor böyle tövbe kardeş tamamlıyorum bi'şeyler bi'şeyler bi de benim rüyalar niye böyle renkli fosforlu?

Yorum yapıyorum: eksik bir şey mi var hayatımda temalı Coco Bienali tamamlanacak sanırım.

P.s.Rüya görmek çok güzel gelsenize.
P.s.s. Hayır açıkta kalan bir yerim falan yok.
P.s.s. Rüyamda eski sevgilimi görüp yıllar sonra bir sabah kapımda peydah olmuşluğu var öyle ecinli mecinli tipim.

Coco, yine çok lovable bir günün ışıltısı.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder