İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

7 Ekim 2013 Pazartesi

Umutsuz İş Kadınları

Ağlama melis sen de bir gün: "iş kadınıyım ama önce anneyim ben" diyeceksin



Hello weirdolar, umarım iyisinizdir. Acıktım ben çok açım, öğlenleyin paçanga böreği yedim sonra bayılmışım hatırlamıyorum noldu?

Şimdi size 30unu geçmiş, evde kalmış, sevgili/koca yapamamış iş kadını taklidi yapacağım.

  • Kedi ya da köpeği var, bi' de sürekli ava hazır, şarkı tabiisi de jamie foxx #golddigger
  • Taktik verir( kızaaaaaağmmmm öyle yapma şöyle yap)
  • Tilki gibidir, ayrıca habis( what does the Fox say?)
  • Algıları, algıda seçici bir düzeyde açıktır
  • Ellere bakar, yüzük müzik var mı
  • Avm'ler 2. evleri, her hafta yeni bir avm açılıyor zaten o nedenle alternatif çok
  • İş sonrası zumba dersine gider, potansiyel av mekanı yeni nesil spor salonu
  • Haftasonları janjanlı yemek okuluna, ay ne de bışırılı pizza yaptık postları havada uçuşur
  • Instagram'da 8376 adet workshop fotosu vardır ayrıca kullanıcı adı kendi ismi değil abidik gubidik bir değişik kombinasyondur, cerenimu, obeliksuzayse, sexydana falan falan
  • Bir rivayete göre bu hatunlar eski sevgilileri ya da stalkerlarından kurtulmak amacıyla böyle nickler seçermiş, ısısısısıssı 
  • Bir ilişkiye başlar ve 8 adım sonrasını hesaplar, dikkat ettiysen hesaplar diyorum yani bu özellikli bir alan, uzmanlık gerektirir, yani bu hatunlar ref check'e gitmiştir çoktan
  • Vektör kocasına 6lı pırlanta aldırmış ben tam tur aldırmalıyım böyle tam tur!!!!
  • İşyerinde her konuyu abartarak anlatır, sakillik akar üzerinden, başarısızlıklarını kabullenemez, hep bir bok atma durumu söz konusudur
  • Terfi alamazsa bitch mode on devreye girer
  • Parfüm sıkıp sıkıp senin departmana gelir, gözüne kestirdiği biscolata erkeğine en yakın yetenek havuzundaki ekip arkadaşına yazar mesela
  • Bir gün elinde iş arkadaşının bebeği ile gelir 2 kat aşağıdaki departmanından, evet evet yumurtlama döneminde kendisi, hormonları ele geçirmiş onu, ona iyi davran ve hemen polis çağır
  • Daha önce de değindim kahinleri çok severler çünkü bir noktadan sonra bilim bir çare bulamadığından parapsikoloji, antik çağ büyülerinden falan faydalanırlar.
  • Sen benim öpüştüğüm ilk erkeksin olayı burada sökmez abla yuh 30 yaşındasın yane buna kim inanır
  • O da benzerleri gibi pazartesileri sendroma girer cuma günü #tgif yuppieeeee fridays i'm in love klişelerini kullanır,
  • Sabahları mutlaka Starbucks kahvesi olmadı Caffe Nero kahvesi, 8 tahıllı poğaçası ile gelir ofise
  • Alışveriş sitelerini unutmayalım, indirim zamanlarını, haftasonuna gelen eğitim için mızırdanmayı
  • 9 taksitle yurtdışı turuna katılmayı
  • Arkadaşlarına çöpçatanlık yapmasını ama kendi kanayan yarasına çare bulamamasını es geçmeyelim


Çare? Çare Sarıgül tabii ki.

Yok ya bitli baklanın kör alıcısı olur üzülmeyin*swh

Yoruldum, hemcinslerime bu kadar bok attığım yeter, kızlar tatilde iyi avlar.

İlişki durumu: hayal kur paran cebinde kalsın
Ruh hali: ruh güzelliği değil Rus güzelliğidir o

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder