İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

24 Kasım 2013 Pazar

Hobi

Your hobi is just my lego.

Hobiler hobilerimiz, evet. Mal mal duvara ya da ekrana bakmamak için, boşluğu doldurmak için yaptığımız faaliyetler bütünü, toprak yemek, mandarin lehçesi ile şarkı söylemek, kitap okumak, trambolin falan...

Ne yapacağım ben seninle?

 Mutlak kulak, melankoli, yaşasın yaylı sazlar derken elimde bir keman öyle bakınıyorum. İçim sökülene kadar keman taksimi dinleyip hüzünlenmiş ve hatta içmiş de içmiştim, bir itzhak perlman  iddiası ya da vanessa maevari tavırlardan bahsetmiyorum, büyüyünce yo yo ma olacağım boyum kadar enstrüman çalacağım da değil.Konservatuar sınavı için beklediğim o iğrenç günü tekrar hatırlamak istemiyorum, beklemekten sıkılıp eve gidelim diye tutturmuştum. Yan flüt istemiştim çok küçüktüm haftasonları pazar konserlerini izlerdim, peder bey yamaha plastik flütle gelince bön bön bakmıştım. Sonra gitar aldırmıştım, bir kist problemi nedeni ile müzik kariyerime son vermiştim, ondan önce piyano vardı daha sonra müziği dinleyici düzeyinde takip ettim. Bir ara tenis oynayacağım deyip raket alıp dolabın en ücre köşesine atmış ve yıllarca herhangi bir aksiyonum olmamıştı, paten almıştım çok güzel düşmüştüm ondan da sıkıldım, hayır maymun iştahlı değilim ben.(böyle anlatmayacaksın iş görüşmesinde, farklı alanlara ilgim var benim geniş bir yelpazede falan, farklı alanlara eğilmeyi seviyorum bıt bıt bıt-tanrım beni baştan yarat).




Sonra işkence olan dizi müzikleri geldi, organik ses olmayan yapay alttan alttan iğrenç yaylılara mahkum olduk hepimiz. Bu kulaklarla mı? Bir hobi bul kendine, bir kaçış noktası, kendine ait bir dikdörtgen, konsantrasyon için bir fırsat, dm'den yürümek için bir sebep mesela :) şaka yapıyorum, iş hayatınızın stresinden sizi kurtaracak bir şey işte. Olay kendine inanmak hacı, her şeyi mükemmel yapmak zorunda değilsin, yok öyle bir dünya, kas kas nereye kadar? Kontrol manyağı olduğunda kendi beklentilerinin yüksekliği ile başbaşa kalıyorsun işte. Yaz küçük şiirler yaz, aptal resimler çiz, absürd öykülerin olsun anlatacak, etrafım insanlarla dolu, bende anlatacak hikaye çok, sevelim sevilelim mmmmmh.




Halime bak, dertli çal. Kemancı başımın tacı, Gitme bu gece sen de kal benim halim çok acı. 
O değil de çalıp çalıp ağlamak da bir acayip. Ne güzel çaldım lan falan diye, keman ağladı be. Hayallerin var mı? Düşlüyor musun? Her zaman düşlüyorum, pesimist içses olayı ara dönemlerde geliyor periyodik haller, genelde her ihtimali düşündüğümden ve Satürn etkisi kılıfı var zaten ama onun dışında mutlu bir insanım, hayallerim var benim. Saçma sapan bir sohbeti 2-3 level öteye sürükleyebilirim ki bu da biraz sabote ediyor gibi oluyor ama neden 5 ya da 10 yıl içerisinde bir kişisel sergim olmasın, neden tırmanışa katılmayayım(astım falan yokmuş gibi düşünelim) neden ok atmayayım belki yarışırım, neden At binmeyeyim ve düşmeyeyim hayır pony değil, belki konser falan veririm öyle bir şirkette çalışırım kim bilir?


Hobileriniz sizi aynı zamanda güçlü kılar, güçlü yönlerinizi daha güçlü yapın kardeşler.

Konserime son verirken halkı selamlıyorum, merhaba halk, naber? Yarın Pazartesi hayırlı olsun.




Ben çalayım ben söyleyeyim, bu benim hikayem.

Hadi öperler.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder