İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

21 Kasım 2013 Perşembe

O kadar üzülmüşüm ki hormonlarım göbek atmış ve ters dönmüş


Anlat çocuğum dedi doktor.
Malı Arap Faik'ten alıyorduk dedim, yo hayır tabii ki demedim. 
Sen hep hastasın diyen eski zaman hayaletleri geldi aklıma gerektiği gibi ilgilenseydin olmazdım, oooo bugün çok huysuzuz küçük hanım.

Bir süredir aşırı düşünmekten balataları sıyırmıştım, sırtımda daha önce görmediğim kabartılar, vücüdümde saçma sapan şeyler oluyordu, 3'ünden bu yana da iyice saçmalamış durumdaydım. 

Dünkü direktör görüşmem sonrasında sabah kahvaltısı niyetine Hamburger yedim, Kızılay çadırına dalıp kan verdim, kanda bişey bişeyim 14.9 çıktı, ooooo bu çok iyiymiş dediler, bu konuda bir fikrim yok, aslında var ve şu anda bilip de bilmezden geliyorum, şakaklarıma kar mı yağmış, kolum yeşil  iğrenç yeşil ve ağrıyor. Hastaneleri, hastaları ve hastalıkları sevmem. Son dönemde revire dönen evimde yeterince kötü haber aldım.

Stres!!!! Sıfıra yakın olduğu durumda ölüyorsun demek.
Aynı zamanda motivasyon kaynağı, aynı zamanda çok sayıda uyarıcıya maruz kalma. Ağrı eşiği düşük halıyı tırmaladım, gözlerimden yaş geldi.

Rüyamda yıldızları gördüm, gece gökyüzüne bakıyorum şehir ışıklarından uzakta bir yerde gibi, tüm samanyolu göz kırpıyor, çok canlı, heyecan verici nutkum tutuluyor. Sevinince bazen küçük çocuk gibi seviniyorum, tükrük bezlerim kuruyor, size de öyle oluyor mu hiç? 

Uyandım, bu ara sabah 6:45'te uyanma zamanım, biraz uyanık kalıp sonra tekrar uyuyorum, net bir şekilde artık günaydın yok. Rüya tabirlerine falan baktım, yıldız bana kaymadığı sürece sorun yokmuş, derler ki her şey iyi olacakmış, başarıdan başarıya koşacakmışım. Ve bu mutluluğu paylaşacak, zırvalayacak kimse yok, ne acı. Halbuki öyle hayal etmemiştim, kutlayacaktık birlikte, gitti uyuz.

Uzun bir zamandan sonra ilk defa peynirli yumurta yedim kahvaltıda, açık konuşalım Menemen çok sevmem, şart değil, sonny tapardı 4 yıl ona Menemen yapmaktan ayrıldıktan sonra da bunu unutmak için çabalamaktan içim çıkmıştı. Yıllar sonra unuttum derken tekrar Menemen seven biri ağır geliyor, ama yaparım yani maksat insanlar mutlu olsun...Yumurtadan sonra hazırlandım ve doktora gittim,testler, testler testler sonrasında ve bir sürü garip soru, hımmm hımmmm cevapları teyze beni geriyor, sonrasında sonuç, hormon bozulması, tam adı bu değil ben de hatırlamıyorum. Yüksek stres, aşırı kilo kaybı ya da mevsim değişikliği nedeni ile olabilirmiş, hangisini seçsek, bu dönem derin bir üzüntü yaşadın mı diyor olan biteni anlatacak enerjim yok, çok büyük bir üzüntü yaşadım, depresyon ilacı aldın mı? Hayır. Mide koruyucu arada sırada, 6 ay içerisinde operasyon geçirdin mi? Hayır. Cocuyomu evet çok cocuyo, kan kaybından IQ 3 ile 30 arasında gidip geliyor ilk 2 neden bence de gayet makul.


Bir  ilaç yazıyor, evlere şenlik şu bronşit olduğum zamanki kadar şahane değil ama, yan etkilerini okuyorum bir tek ölürsün yazmamışlar yan etkilere. Bildiğin maymun oluyorsun, bacakların aniden şişmesi, asabiyet(ki hiç değilim biliyorsun), nefes alırken keskin batıcı ağrılar, göğüste ağrı ve sıkışma hissi(ohhhh klostrofobi de gelsin), kaşıntılar, migren abi iyileştirsin diye verilen ilacın migren diye yan etkisi olur mu yahu? Çok hastayım lanet olsun o kadar uzun zamandır hastayım ve yanımda olmana o kadar ihtiyacım var ki demek istiyorum sonra bakıyorum kendi kendime konuşuyorum...
Chaotic neutral vaziyetler için iyi kılıf yalnız, ben yapmadım ilaç yapıyor.





Her ayrılık sonrasında yaptığım gibi ezbere bildiğim Cem Yılmaz gösterisi izleyip, yastığa akan salyamı sileceğim. Tanrı'ya isyan edip yine eve hırsız girsin istemiyorum, bu neden benim başıma geldi demek istemiyorum. Hatırlamak istemiyorum, özlemek istemiyorum, üzülmek istemiyorum, çok hüzünlüyüm ve bu ilaçlarla birlikte alkol alınmıyor, yasak. Do not or dare? Reckless mode on, saçma sapan şeyler yapmak istiyorum.

Boğazım da karıncalanıyor günlük, fak.

Ruh hali: Aa anladım, sen aslında kafandaki bana kızgınsın.

İlişki durumu: Ne oldu kaybettiğimiz için mutlu musun? Uzay boşluğu sessizliği güzel mi? Sonsuza kadar konuşmamak...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder