İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

1 Kasım 2013 Cuma

Thor: The Dark World

Ağır spoiler var!

Aasgard'ın dağlarında çiçekler açar!

Bu sefer Londra'nın azını burnunu kırdılar hacı, iyi de oldu çok da güzel oldu tamam mı?

Aasgard yıkılırken neredeydiniz? Gondor düşerken aklınız neredeydi ha?



İlk filmde Kenneth Branagh’nın şahane yorumu vardı tragedya ve Shakespear.
Tanrılar geliyor falan, oldukça aydınlık ve yine komik.

Bu filmde Alan Taylor var, Game of Thrones'un yönetmen abisi. 
Filmin ilk 20 dakikası bana göre oldukça sıkıcı enerjim de kan şekerim gibi düşüyor ve içim çekiliyor. Thor bir pembe dizi karakteri soap opera, lakin cıbıl halleri şahane.

Aasgard'a ayakkabıları ile girdiler!
Yerle bir ettiler!
Kimler yok ki tanıdık bir ses chuck:)(zachary levi) hem de sarışın hem de o güdük sarışın adamın yerine geçmiş, çak o zaman çak çak şahane.

9th doctor :) kara elf olarak karşımızda, silahları da şahane, çok şekilli orantısız gücün âlâsını kullanıyorlar.

Ne zaman ki Loki'yi görüyoruz filmin gizli kahramanı etkisi altına alıyor beni, çok eğlenceli, muhteşem, hatta duygulandırıyor, epik sahneler ve müzik çok uyumlu gözler doluyor...

Thor'un annesinin cenaze töreni muhteşem, bana da yapın ondan bende ışık saçmak istiyorum. Vikings dizisini izleyenler bilir cenaze suya açılırken yakılır pek etkileyici olmuş ayrıca film 3d ama efektlerle yormuyor.

Stan Lee yine cameosunu yapıyor:) ayakkabısıyla.

Tekrar Loki'ye döneyim Loki bir efsane, Tom Hiddlestone iyi ki var, isyan çıkmış bırakın ben kitap okuyacağım yeaaaaa hali. Sonra Thor anarşi yapıcaz diye geldiğinde ama ben sana küsüm hali.




Mjolnir'i askıya asan bir Thor 

Metroya binen Thor

Tokat yiyen ve New York Savaşı'ndan sonra beni görmeye gelmedin tribi yiyen Thor kıskanan bir Thor( kıskanmayan erkek annesiyle altın gününe gitsin)

Koridorda yürürken sürekli şekil değiştiren sürprizlerle dolu bir Loki

I thing U miss one colon diyen bir Loki

Satisfaction's not in my nature diyerek kalbimi eriten bir Loki daha

Havada kalan esas kızın bilimsel numaraları, kötü adamın sonu.

Uzun zamandır bekliyordum, büyüklere masallar tadında gayet güzel ama gayet karanlık bir film olmuş. Kesinlikle bir man of steel hayal kırıklığı yaşatmıyor!!!

Sonu ile ilgili arkası yarın olması tuhaf olmuş ama benicio del toro candır.

Çok sevdim!!!!! En güzeli de 4 kişi falan izlemek salonun boş olması falan:) yalnız izlemek güzeldi ama çıkır çıkırlar için sarılacak biri olsa daha şahane olurdu. Ha es geçmeyeyim dublajsız versiyon için 16:00 seansını bekleyip sonra dublajlı hali yayınlanınca önce bir şok geçirdim 3. Dakika'dan sonra normalini verdiler de rahatladım, teşekkürler cinemaximum vs.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder