İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

1 Aralık 2013 Pazar

Günaydın





Böyle bir sabaha uyanalım dedin de hayır mı dedik?

Batıya bakan penceremden güneş doğuyor, yan tarafta hayvani bir gökdelen var sabahları güneş yansıyor camlarında hem batı hem Güney penceresinden bir ışık bir ışık, güneşi ne kadar sevdiğimi bilirsiniz zaten.

Sabahın körü bir saatte uyandım işte.

Paul Walker ölmüş, Selim Atalay sağolsun haberi ondan duydum, üzüldüm de fast&furious severdim, hız severdim, hala da seviyorum lakin bu reckless hallere son veren bir olay yaşadım.

Huzur şart moruk, bu tip bir huzuru vaad edebilmelisin bana yoksa ne yapayım kurbağa prensi? Sarılamayan adamla olmaz, lahmacun yemeyen adamla olmaz, yanyana yürürken elini tutmayan tahta ile hiç olmaz.

İlişki durumu: Sevgilim olunca ne hediye alsam? Neyden hoşlanır? Adı ne olur acaba? İnşallah erkek olur, aman sağlıklı olsunda ... Adını Burç koyacağım, rahmetli dedemin ismi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder