İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

9 Ocak 2014 Perşembe

Blog yazacaklara tavsiyeler


1. Yazmayın
2. Yazın ama boktan şeyler yazmayın, sosyo-ekonomik ve kültürel şeyler yazın



Blogger özgürdür, kendi alanını kullanır, sosyal bir amaç güdebilir, faydalı olmak isteyebilir, saçmalayabilir, goygoy yapabilir, istediğini yazabilir, ışık saçabilir, peerlarına hava atabilir, yeni nesle fener tutabilir, tahminlerde bulunabilir, tespit sıçabilir, bak araklayabilir mesela kaynak göstermez -mış gibi yapabilir, kopyalayabilir hem konunu hem dilini, mesaj verebilir alttan alttan, spesifik bir alanda faaliyet gösterebilir, minnoşluk yapabilir, çeşitliliği arttırır, sm'de farkındalık falan yaratabilir,  aşık değil ama olabilir, %50 sevebilir, sana inat yapabilir, her an aşık olabilir, geçebilir geçebilir kendinden geçebilir ve de deliler gibi sevebilir.

Psikiyatrım bana yazarak unutmayı dene dedi, o nedenle burada hem ekonomik hem de bilimsel şeyler yazıyorum, arada sayı falan veriyorum küsüratlı salladığım falan da belli olmuyor, kamu yararı gözetmiyorum her şey benim mutluluğum üzerine kurgulanmış, amuse me olayı çok fazla. Ve belki bir gün böyle olacak, ben değiştim bebek diyeceğim :)

http://thecynicalgirl.com/39/

Önemli olan bana göre bir staylının olması, bu kadar, mutlu mutlu yazsın işte bir de ya da'ları ayrı yazsın, her şey'leri ayrı yazsın lüffen, n'olur, hadi bea





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder