İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

28 Ocak 2014 Salı

Hımmm çok komikmiş ikcı kardeş

Resmen mahalle baskısı başka bir şey değil.

Bir İKECİ olarak eğlenmemize izin vermiyorlar, biz de komiğiz olm kabul edin işte, beyaz yakalı olabiliriz hatta beyaz yakalı olup mavi yaka işe alımı yapabiliriz. 

Adam müdür seviyesinde görüşmeye geliyor, prosedür olayından en anlaması gereken kişi, eleştirim var diye giriyor mülakata bismillah, daha tokalaşmadık bile, işe alım prosedürüne karşı aday rebel çıktı Rıza Baba!

Adam değerlendirme merkezi uygulamasına geliyor, level baya baya yukarıda, konuşmuyor, iletişime kapalı, objektif değerlendirme adına konuşturmaya çabalayamıyorsun çünkü bu bir mülakat değil assesment center beah!!

Adam güvenlik müdürü ilanı için başvuruyor, davet ediyorsun, emekli eski ordu mensubu mülakat yerine kaçta intikal edeyim diye soruyor, gülümsüyorsun çünkü jargon farklı, aha aligopterle gelecek galiba diyorsun, sırıtıyorsun patapatapatapata dududuf,

Önyazı yazıyor, hikaye yazıyor, küfür yazıyor, kompozisyon yazıyor hatta bilen bilir manifesto yazıyor taleplerde bulunuyor, iletişimini beğenmediği çalışanı işten çıkartmak istiyor, adam mühendis beyler geri çekilin,bu aday hali daha,

Adayın yabancı dili Türkçe,

Aday insan değil, tehdit ediyor, takip ediyor, taciz ediyor...


Sen benim babamı tanıyor musun diyor, sen benim babamı tanıyor musun diyorum kafamda, yes ceset torbası falan i love daydreaming


Üye olduğu gruplara Facebook gruplarını link olarak ekliyor, rotaract falan değil yani :)

Aday 92 ilana birden başvuruyor, evet o kadar büyük bir organizasyondayım sadece benim 14 farklı ilanım var taam mıaaaa... Telefonla taciz ediyor, yetmiyor mail atıyor, yöneticine tacizde bulunuyor...

Kendi fotoğrafı yerine johny depp avatarı kullanıyor, 

İş tanımı yerine şarkı sözü yazıyor,

Görüşmeye Cd'sini, kitabını getiriyor ben de çıkarıp blogumu gösteriyorum, ben daha fenomenim diyorum, i am the princess one diyorum, hayır yine day dreaming...


Sonra İKECİLER çok rerörörerö, ya ne olacağıdı, bir ilan 7490 başvuru, filtreleme yapmayayım, hepsini tek tek açayım ya da asistan açsın, nasıl zaman öldürelim isimli workshopımıza hoş hoş hoş geldiniz.


Aday davar yöneticiye de maruz kalıyor hem ben gerektiğinde empati manyağı olabiliyorum biliyorsunuz büyük resim görmekten içim çıktı. Ama camooooon, adaylar bazen komik oluyor, çalışan olduklarında çalışkan ilişkilerini deli ediyorlar, idari işleri kitliyorlar, çıkış mülakatında işe alımcıya kafa atıyorlar bazen komik işte, bırak da gülsünler.

Şunun şurasında elitist bir topluluğuz, çok minnoşuz, sormayın her şey şahane gidiyor, Twitter da takip ediyorsunuzdur, herkes mükemmel mmmmmmmhhhh. 

Çok şiriniz lan!




Hadi öperler, ne zamandır öpmüyordum.

Lümpen kahramanınız Coco.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder