İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

2 Ocak 2014 Perşembe

I'm leaving on a jet plane

Kız uçmayı seviyordu adam gemi yolculuklarını, tren yolculuğu hakkında pek konuşmamışlardı ama hızlı treni tercih edeceği aşikardı.

Günaydın,
Denyo bir Perşembe sabahına günaydın. Alarmdan önce uyanmanın verdiği harika duygu, ne ki bu? Pazar günlerine ve perşembelere sempatim olmadığını biliyorsun bir de her sabah minnoş uyanmadığımı. 3 günlüğüne iş seyahatinde olacağım, i'm @work, boring, sıkılıyorum. Yok yok sıkılmıyorum, sıkılmaya vaktim yok aslına bakarsan. 

Uyandım, hafif bir baş ağrısı mevcut, uyku kayınca tabi, hazırlandım şöför geldi, aşağıya indim, sağ arka koltukta yerimi aldım, bugün Bülent Ersoy minibüsü ile gelmemiş, bazı sabahlar kendimi gerçekten bir assolist gibi hissediyorum o nedenle. Kağıt israfı, karbon ayakizi, minimum damage olayına gönül vermiş kahramanınız q kodu aldığından, havaalanına geldiğinde kodu gösteriyor falan. Bu sabah oldukça habis ve naled bir moddayım, yer hizmetlerindeki abla ama bunu okumaz ki deyince cırladım, o benim sorunum değil bayan, owww yea. Evet benim sorunum değil, bu hizmeti sağlıyorsan mükemmelliğinden sen sorumlusun, ben ardımda karbon ayakizi bırakmayacağım, ağaçları seviyorum, benim dedelerim hep ent. 
Sorunun değil, çözümün bir parçası olun, hayatımda negatifliklere yer yok. Evet, uyuz olduğumda 1 ton yukarıdan konuşabilirim hatta yapabilirsiniz, edebilirsiniz falan derim, normalde her şeye merci, teşekkürler diyen benin içinde bildiğiniz gibi burnu yere düşse almayacak rolü yapan bir Kahraman daha var. Büyüyünce yönetici olacağım ve "ah ellerimi yeni kremledim, daha sonra imzalayayım" diyeceğim, evet uyuzluğuna elektronik imza kullanmayacağım, bak aklıma geldi şimdi kendime çok şık bir kalem hediye etmeliyim, bir Mont Blanc fena gitmez bu minnoş ellere hımmm.



Keyfim yerindeyse insanlar dialog kurmaya çalıştığında onlara cevap veriyorum, No çok önemli bir şey yoksa insanları rahatsız etmem, sabahın 3'ü olması önemli değil, malum bu kulaklar bir dönem taksi şöförlerinin dertlerini dinledi. Bazen kendi kendime oyunlar oynuyorum, yüz okuyorum falan, adam diyabetik mesela çok net belli ediyor, asabi, çantasını yerleştiren diğer adam 3 sn içinde koridordan çekilmezse poflamanın dışında laf sokacak burun delikleri de şişti, bingo! Sabah neşemiz, uçakta olay var. Yanımdaki kadın milliyet okuyor, bence yaşı 49, biraz çökmüş, evli, evlilik onu yıpratmış, kedisever, ekonomi haberlerini yalayıp yuttu, altın fiyatlarının düşüşü onu memnun etti, kültür sanat sayfasında 17 Ocak İhsan Oktay Anar günü diyor, altta da 75. Yıl j.r.r.tolkien resimli kitabı çıkıyormuş, milliyet bugün benim için yazmış gibi, 17 Ocak günü ne yapılacak belli, kendine not: 2 kitap alacaksın unutma. Diğer yanımda öksüren bir eleman var, umuyorum ki virüsleri bana yapışmaz. Ah evet, çok zekisin, ne yazık ki orta koltukta oturuyorum.

Çarpma anında alacağınız pozisyon, sebep? Çünkü uçuş firmaları daha az tazminat ödesin diye neredeyse cenin pozisyonu alıyorsun, bunu da bir yerde okudum. Yoksa bana genelde 13 numara denk gelir, herhangi bir çarpma anında ilk 14 koltuğun mortingen şıtıravze olduğunu da biliyoruz. c yah paçozlar c U in hell!!!

Uyuyacaktım, kafamı kaldırdım ön koltuktaki çipil göz bana bakıyor, hımm. Elinde bir kitap beyninizi eğitin gibi bir ismi var, lambaya basıyor, bu arada uçağımız yeni, mmmmh. Neyse baktım o kitabı okuyor pofff dedim oku, oku sen de oku, uyuyamayacağın aşikar, bak çipile, boyun ağrın var. Ekonomi ne sıkıcı bir seçim, bu kitap bitsin abidik gubidik şeyler okuyacağım. Çipil inerken de bana bakıyor, ne oldu acaba üzerime bişey mi dökülmüş?

Bugün ki rezilliğimi de anlatayım bitsin bu yazı, bağyanlar tovallettinde tek musluk var sensörlü, bozulmuş ben bunu elime sabun püskürttükten sonra fark ettim, sonra baktım olacak gibi değil hemen yandaki erkekler tovalletine daldım, adamın biri pisuvarda, abowwwww, ne rezillik, hey sen istanbullu!! Heaaa uykum açıldı, bir ardinal bir ardinal kendi tovalletime geri kaçtım.

İnsan anatomisi bizim işimiz.

Biz diye konuşan gerizekalılardan olmayın canım, ne o çoklu kişilik bozukluğunuz mu var? Gollum musunuz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder