İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

12 Ocak 2014 Pazar

Lö severim

Uykum gelmese de Golden Globe izlesem blög, çok yorgunum, böyle hep uykum var, battaniye altında kıvrılıp saçlarımla oynatasım var...

Humor, Tina Fey'i severim ben, 30 rock hayranıydım zaten ama düşünme şeklini severim, Gülse Birsel severim GAG'daki haline de bayılırdım, bakın ben de sevebiliyormuşum.

İşte 30lu yaşlarında yalnız yaşayan plaza kadını boğazına kraker kaçınca evde sırtına vuracak heimlich yapacak kimse olmayınca kendini koltuğun kolçağına atar mide üzeri. Veya sabah aynaya girer, banyoda kayar düşer bir sürü sefillik ve bunun üzerine yürüyen hikayeler benim tarzımı daha çok açıklıyor.

Seinfeld soğukluğunu, duyarsızlığını severim mesela Jerry'nin çıkarımlarını, Elaine'in manyaklıklarını, George'un abazalıklarını ve rahatsız eden arkadaşlığını, Kramer ise efsanedir, Newman galaksinin en nefret edilen karakteri olabilir. Son bölümde New York dışında bir eyalete giden bu 4 Kahraman tutuklanır çünkü bir olay karşısında tepkisiz kalmış ve yardım etmemişlerdir, mahkemeye çıkarılırlar ve dizinin efsanevi bölümlerinde yer alan karakterleri mahkeme salonunda kendini gösterir, mesela soup nazi "No more soup for you" mesela deli avukat :) ve hücrede birbirleri ile yine hiçbir şey hakkında konuşmaya devam ederlerken biter dizi. 

Küçükken ben 2 yaşından beri tv izliyorum diyeyim siz aslında doğduğumdan beri olarak anlayın, TRT'de yayınlanan diziler vardı webster, the jeffersons, ne bileyim sonra işte çok kanalı dönem love&marriage arkada gülen ekran böcekleri, nasıl bir humor dersen ağırlıklı Amerikan tarzı, ama tabiisi Türk humoru da candır.

Sanırım anlatmaya çalıştığım şey kişisel beğeni düzeyi ve keskin bir mizah, ince verilmiş ayar, ingilizvari bir laf sokma.

Dolayısıyla ortalama zekaya hitap eden işler bazılarını memnun etmez, o yüzden belgesel izliyorum ben yea diye takılır durursun. Ben Avrupa sinemasına da bayılmam o da bana bayılmaz zaten, ama Kenneth Branagh benim için tanrıdır mesela Micheal Kane oyunculuğu, U know. Sabrım yoktur, ilgim dağılır, biri ile konuşurken kafamda 4-5-6-7 adım sonrasına gitmiş görüntüler olur, dolayısıyla ilgimi çeken bir şey varsa benden mutlusu yok ama daha az ilgimi çekiyorsa o kadar da mutlu dinlemiyorum.

Hadi problem çözelim sevgilim.

Benim için çok büyük olan sorunları basite indirgiyorsun dedi Izy ve bu beni rahatlatıyor ama Talsemin'e neden böyle olduğunu test sonuçlarını anlatarak açıklamak durumunda kaldım, yapı olarak Izy ile biraz daha benzeriz çünkü o bir oğlak :) yine şahane bir gerçekle karşınızdayım. Talsemin'in bir çocuğu var ve çocuğu olan arkadaşlarımız sadece onun için söylemiyorum, çocuk yaptıktan sonra başka boyuta geçen yakın çevrem oldu her şeyi bir mucize olarak karşılıyor. Bana göre bu doğal bir süreç, bu çocukların maruz kaldığı uyarıcı sayısı ile senin ki farklı, beyin henüz tamamen keşfedilmemiş bir umman, dolayısıyla indigo çıkarsa beni şaşırtmıyor bir çocuk, zira her şeyi normal karşılama eğilimim var. Ayrıca herkesten her şeyi beklerim, her insanın içinde bir o.ç. vardır sadece ne zaman ortaya çıkacağı belli değildir, nereden mi biliyorum tabiisi kendimden. Dolayısıyla kişileri yargılamamalı kardeşler. Allah onları öyle yaratmış mesela ben R'leri söyleyemiyorum.
Tekâmüle kafam girsin diyenlerden misiniz? Belki de hepimizin bir varoluş amacı vardır, belki ben burada yazdıklarıma küçücük bir fark yaratıyorumdur, belki gülüyorlardır, gülümsüyorlardır, belki yaptığım hatalardan bir pay çıkaran vardır. Hor görme garibi ne derdi vardır belki beni bu hale koyan vardır, bu garip Halim'de ne şeyler gizli ya!

Şimdi size dünyanın en saçma ayrılık bahanesini anlatacağım, benim çok yakın bir arkadaşım hani şu sevgilisiyle 3 saat grekoromen yapan, geçenlerde 1 saat sonra uyuyakalmış. Adamda vay efendim sen uyuyakaldın diye önce küsmüş sonra da ayrılmaya karar vermiş. Ahahahaha, tövbe bismillah, soğudum ben demiş, ayrılmış kızdan. Duydum şoka girdim, alt nedenleri düşündüm, erk meselesi falan mı mevzu, neyse deşmedim fazla bana ne. Zaten 2 gün sonra barışmışlar, soğumamışsa demek, anlık bir saçmalama ise, lan ya ben neyse diyecek çok lafım var da Allah'tan çok minnoşum giydirmeyeceğim, sonuçta hepimiz arızaları olan insanlarız. 

Ay sevgilim benim de başım ağrıyor....

ÖSS ye hazırlanırken Abraham diye bir arkadaşım vardı bir gün otururken Pelinsu Pir gibi bir tavrın var demişti bilmeyenler için söyleyeyim o zamanlar kendisi standup falan yapıyordu, kadın standupçı, hııı daha eskilere gidersek levent kazaklar, Peker açıkalınlar falan onlarla skeçlerde oynardı, ya işte şu korkunç vatkalı moda akımlarının olduğu çocukluk zamanlarım :)

Güvendiğim dağlara kar yağdı deyince, dağlara niye güveniyorsun ki onlar nihayetinde Kaya parçaları diyen kahramanınız,

Coco

Hııı Mekke'de Beytullah'ın yanındaki çakıl tepesi falan(evet canım laf soktum) çok güzel kendimle çelişirim. Bu hafta telefonu kırılanlara bol şans.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder