İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

5 Ocak 2014 Pazar

Naber lan işe yaramazlar?

Bugün, kendim gibi bir mucize yaratmaya karar verdim.



Çocuk yapma kararı, evet hayatı gelişine yaşamak mı yoksa her şeyi planlamak bir ajandaya bağlı yaşamak ve kontrol etmek mi?

Eser miktarda 30 rock izleyip liz lemmon'ın çocuk yapma için uğraşmasını sindirmek ve sonunda jenna ve tracy gibi 2 evlâtlık edinmesini kabullenmek durumunda kaldım. Biyolojik saat klişesi hep işe yarar değil mi weirdos.

Kuzenim geldi dün hayata dair iç burkan detaylar hakkında konuştuk, emniyet şeridinde kaza yapıp birinin ölümüne neden olan sonrasında cezası onanan ama erteletmeye çalışan bir arkadaşımız, ölen kişinin engelli olması, sonrasında yaşananlar, yasal boşluklardan nasıl fayda sağlanır falan, aman dikkatli araba kullanın arkadaşlar...

Satış ekibinde ilginç bir olay yaşandı geçenlerde...Ekipte bulunan kızlardan biri donör olmuş, yumurtalarını satıyormuş 2500 yetale her biri, aylık 8 tane üretse... Legal mi dersen i don't know.
Olaylar olaylar... 

Rüyamda ik zirvesi 2014'e gidiyordum ama son anda toplantı çıkıyordu, son 1 saatine yetişiyordum, salonda sadece CHP'li teyzeler kalmıştı, sonra kameramanın biri beni merdivenlerden itiyordu.

Çocuklar mucize falan değil hacı, zigottan büyüyerek bu hali alıyorlar işte, nokta. Kaynanam bu olsa çocuk neye benzer acaba?


Ayyyy içim şişti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder