İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

11 Ocak 2014 Cumartesi

No Blind Date


"Senin görücü usulü ile ilgili çok ciddi sorunların mı var?"

*Şanelman, 2014 istanbul(dünya üzerinde sorulmuş en gereksiz soru)

Soytarı lazım mı?

Cv search, günün en güzel saatleri, birazdan salyam akacak, gözlerim kayıyor, gözlük takmıyorum, isyan ediyorum, Coco seni küçük rebel. İş tanımı: jpkjdpkndpcknwpknc  MVA pkdjpsıdvpsnkfv, mva, meveaaaa, hımmm evet MVB, MVB neydi? MVB emekti, bişeyler hatırlıyorum ama whatever...

Arıyor....
-Efendim?
-Your highness? Zatı şahaneleri nasıllar bugün? Keyfiniz yerinde mi?
-Aeh, evet fena sayılmaz, uykum var, ayemetwörk, borink, sıkılıyorum.Akşam dışarı çıkabilirim, evet.
-Soytarı lazım mı?


Şanelmandi arayan, 10 ay 8 gün konuşmama kararı almıştık, en son Boğaz'da Lucas'a kızıp telefonu denize atmaya kalktığımda görüşmüştük, seni o kadar kızgın görmemiştim daha önce noldo dedi, hiç uğraşamayacaktım, bıt bıt, sonra Lucas hakkında sorular başlayacaktı falan. Çok ısrar etti, anlatmadım, kızgınım bulaşma dedim sonra biliyorsunuz işte sarmaşıklara tekme atıyordum yürürken. O sinirle hız yapalım dedim zaten, guys, i am an idiot.
Şanelman benim için kuzen, olmadı sinir bozucu kardeş hatta evin evcil hayvanı gibi,  ağır mı oldu, o gery yüzünden yandım da bir gün sanırım o aklıma geldi. 
Park yeri bulduk, çıktık, yürürken sana böyle bir araba bulalım, bundan alalım, arkasına da Babam çok sağolsun yazdıralım dedi.

Sıradan bir gün, yeni yaşımı kutlamak ve alışveriş yapmak için dolandık, kız arkadaşından bahsetti, sonra konu dönüp dolaşıp blind date olayına geldi...garsonlarla şakalaştığı için ondan utandığımı söylüyordu ben de köylüsün diyordum ne gerek var, mağazada kasiyerle şakalaşır, park görevlisi ile zaten işte sora görüşmesek ne şahane olur dedik, d.ç. Olduğum için bir eksepşın yaptım yoksa daha baya var...
*******

Ceenk

Açık e ile okuyoruz.

Geçtiğimiz hafta Izy, Talsemin, Özge ile yemekte buluştuk, ha bir de unutmadan Talsemin'in aktivist eşi de katıldı bir süreliğine. İşte bol hayvan katli yapılmış geleneksel yemekler yedik, saçmaladık da saçmaladık, uzun süredir görüşmüyorduk zaten. Izy yine kilo verme çalışmalarına başlamış, lisedeki kilosuna dönmek istiyormuş sadece domates yedi, Talsemin bankadan ve müdürünün kanser tedavisinden, Özge baba parası yemekten, aktivist ise burnu havada ikcılar ve onların edalarından dem vurdu. Benden yaşlı bu insanları dinleyip anlayışlı bir şekilde kafa sallıyordum evet, hımmm...
İşte sistem karşıtı bir bünyenin akşama kadar bankada çalışıp, gece gösterilere katılması, haftasonu yürüyüşler falan, derken "Fenerbahçe açık tribüne gidek, sen de gel küfredelim" dedi aktivist, olur dedim, BOK diyebiliyorum, Izy ekledi ben de SIÇIK diyebiliyorum, o ne yahu dedim, hiç duymadım, evet gördüğünüz gibi et yiyerek kafa bulmuştuk. Ne var ne yok diye sordular anlattım. İşte iş, güç, geziyorum biraz çok yoğun gidiyor, şöyle şöyle böyle böyle, ee biri var mı? Diye sordular, tanrım yine hıçkırığa başladım.



Yok dedim, yok.

Totally ben kaşınmıştım

Geçenlerde kpi diye ben evleneceğim hacı falan yazmıştım ondan bahsettim, hazır hepsi yanımda kısaca özet geçtim, Izy ne zaman dedi, hemen kilo vermeliydi, aktivist OHA dedi, Özge sırıttı. 

Aynı muhabbet Selin ile de açıldığında(daha doğrusu yazıyı okumuş öncesinde de zaten Lucas kim, noluyo hafız diye sorguya çekilmiştim yaz aylarında, anlayacağınız çoklu değerlendirme sistemi var :p."dur bakalım, hooop biz daha onay vermeden" falan dedi) kendinden emin, daha durun önce aday gelecek, biz onu bir değerlendireceğiz öyle kolay mı kızı vermek, olayın geyik boyutu "bana ne, ben de deneyeceğim, ben çok da güzel evlenirim, harika bir kına gecesi yaparız hatta ben halaybaşı falan olurum" dan  çıkmıştı. 
Kızımız Orta Anadolu'nun bağrından kopmuş, biraz da Karadeniz havası eklenmiş kökleri ve İstanbul'da doğup büyümüş, kız sen İstanbul'un neresindensin? sorusuna Üsküdar canım(hatırlamışsındır) şeklinde cevap veren kahramanınız, Coco. Elbetteki kına gecesinde kafasında huni ellerinde fiyonklar, fiyonkların içinde ayı gibi altın paralar ile bir sandalyede oturacak(hayal edebildiniz mi, ben edemedim) aaa siz bilmezsiniz olaylar olaylar..

Yalnız ben kına sürmem elime hacı kimse kusura bakmasın bir de Hint şarkılarını sevmiyorum ama çok büyük ihtimal Kutlu organizasyonu hazırlar, Cahide'de olacak böyle oturduğumuz masa yükselecek, bir sürü tantana yaşasın!, kendi turizmci çünkü, Yunanistan'a daha Olympos'a gitmemi de o sağlayacak çünkü o dünyadaki en iyi tur organizasyonu yapan dostu :) Ayrıca doğum günümde de Cahide'ye gitmeyi seviyorum, nolmuş.
Merak etmeyin konu dağılmadı bunların hepsi aynı hikayenin elementleri, hayır Atlas'ı davet etmeyeceğiz kına gecesine o kız olmak istemiyormuş.
Selin, evet, paylaşmayı çok sevmiyor diyelim:p dolayısıyla Damat adayı aday gibi aday olacak.
Size daha öncede anlattım, benim bir arkadaşım eski sevgilisinin banka hesaplarını inceletmişti, hayır bu normal bir davranış değil.

Aktivist "ee madem biri yok nasıl olacak?" dedi, ben de fikre kendimi alıştırıyorum, masaya bir bak Allah hepinizi biri için yaratmış, where is my kapak dedim, düdüklü tencere miyim ben dedim? Basınç, dedim, ısınan hava genleşir dedim, partiküller diye saçmalıyordum durdum. O anda karı-koca şeytan gibi bakmaya başladılar, akıllarına Ceenk gelmişti, seni biri ile tanıştıracağız, hahahah dünyanın en acıklı hikayesi, Izy daha önceleri buna kalkışmıştı Kato ve Görk isimli arkadaşlarını hayatıma sokmaya çalıştı, Kato gerçekten komik, keltoş, dev gibi ve de akıllı bir adamdı ama sigara içiyordu, Görk ise annesiyle yaşayan bir looserdı(gerçekten öyleydi bugün detay anlatacak havamda değilim bu olaylar üniversite zamanında geçiyor, ok). 




Ne tür bir manyaklık istersiniz?

Ceenk dedim hımm, yani çok gerek yok, ismi kötü değil ama bilemiyorum, sigara içiyor mu? Aktivist çıldırdı oha! Bu önemli mi? Evet önemli kim bir kültablasını yalamak ister? Kato ile bunun yüzünden çok atışmıştık, onu böyle kabul etmedim diye Izy'nin her doğum günü partisinde karşılaşınca afkururdu, astım vardı bende ve o küçük beyni bunu algılayamıyordu, gerçi çok eğleniyorduk ama pöfür pöfür diye duman üflerdi yüzüme öküz aleyhisselâm. Sigara içen insanların profillerine bakın masada, ceplerinde falan paket olur, ellerinde fotoğraf çektirirler kamyoncu gibi bunu havalı bulurlar, dudakları hafif mora dönük, dişler sarıya dönük, ayrıca parmak ve tırnaklarının rengi değişmiştir, evet ben fotoğraflara bakınca böyle gerzek şeyler görebilirim bazen. Hıııı Ceenk mi? Sizce?

SATC de Aidan'da aynı dertten mustariptir, bu kendim için tek prensibim der. Evet öyle biri olacak ki birlikte Selçuk Alagöz'ün o şahane duman avcılarıyız biiiiizzzzzz isimli şarkısını söyleyeceğiz ahahah bunu yazarken koltuktan düştüm :) komik ya, komik işte, tamam komik değil :)

Bakın şimdi çekındrilist devrede onu deli etmek için neler yaptım, 

-ee anlatın
Ceenk ikcı(ikcı mı?ooo)
Noldo beğenmedin mi? 
Yoo, ama 
Ama ne! 
Bi'dinlersen, İKcının ikcıyı değerlendirmesinden bahsediyoruz.
Satış ekibi iksında, böyle ekibi var senin gibi, aynı işi yapıyorsunuz(benim gibi mi hahahah ne minnoş arkadaşlarım var)
Ne kadarlık bir bütçeyi yönetiyor?
Bu önemli mi? 
Hofffff A. Belirli seviyelerin üzeri için yapılan değerlendirmeden bahsediyoruz, sen bu adamı bana pazarlamaya çalıştığının farkında mısın?
Sizin gbt bakma yetkiniz var mı?
Yuh daha neler :) ama bankadakiler kkb'sini görebilirler...
Bu arada Talsemin hevesle Ceenk in fb hesabına bakıyordu, soyadı ne dedim linkedinden bakarız falan uğraştırmayın beni( Selin Selin Selin :p )
A. Birazdan masanın üzerinden uçarak bana ulaşacaktı, 
Beni dinle dedim, mesleki deformasyon denen bir şey var, elbetteki insanlar eşittir, değerlidir vs. Sizin arkadaşınız da şahane birisidir belki cami yaptırmıştır ama bu böyle, sen onun başarılarını satmaya çalışırken ben de sana aklıma gelen soruları soracağım..
Shut it down dedi start up falan şeklini yaptı, turn it off ile kapadık.

Neyse gösterdiler, Allah sahibine bağışlasın dedim, gamzesi var, Fenerbahçeli bir futbol fanatiği(allahım sıkıcılıkta uzay) neyse profil fotolarında geziniyoruz, bir çocuk(belli ki yeğeni, kimileri için aileye bağlılık olarak değerlendirilir), ağırlıklı selfie foto bu konuda gayet yalnızlıktan olduğunu söylemek mümkün :), plajda bir foto mayosu siyah beyaz çizgili üzerinde çiçek var, hafız bu adam gay, olmaz dedim, şaka şaka demedim. Pembe gömlek pembe kravat(aklıma pembe ile ilgili yaptığımız konuşma geldi). Sonra yine maç beklenen bir cafe anı, yanında sarı saçlı bir kız, sırıtıyor Ceenk vucüt diline bakıyoruz hımm...Ya dedim bu Ceenk kardeşe hayatında başarılar. Hiç benim vaktimi almayın şimdi Izy'nin 24 saat kuralı ile falan da uğraşamam, dumansız hava sahası please.

Bi'çay içseydiniz dediler, abi bsg dedim gerizekalı mısınız ben çay içmiyorum :) olay iyice Esra Erol evlenme programına döndü, sorsan Ceenk Efendi'nin haberi yoktur kendi kendimize oyun oynadık.

Hem benim çok önemli planlarım var bütün bilimsel çalışmalar gösteriyor ki( such as astroloji haritam, ben haritam, kahve falları ve spritüel tarçın'ın öngörüleri 2014'te rockstar'ım hacı) belki yeni bir ev alır onun taksidini falan öder evlendim hacı isimli iq 2,5 taklidimi yaparım who knows?

A'yı sepetledik, geleneksel la fee etkinliğimize geçtik, oradan 45'lik'e oradanda Kadıköy'e Ezan, istiklal marşı ve kapanış yaptık. Kıç kadar yerlere gidip üstümüz başımız leş gibi kokana kadar eğleniyoruz işte sonra da tuzlu fare niyetine ıslak Hamburger ve de midye yiyoruz, bu ergen hallerden kurtulmalıyım, kendimi sıkıcı hayatından kaçıp eğlence arayan piremsesler gibi hissediyorum bkz: Roma tatili. 

O arada konuştuk tabii Talsemin olaylardan uzak kalmıştı kendisini bilgilendirdim, anlatırken so İtalyan bir tavır alıyordum ve ellerimi kullanıyordum ki ellerime bakmaktan yüzüme bakmıyordu, ellerimi cebime soktum,  yani sende aslında arada bir de olsa sevebiliyormuşsun, o kadar da bozuk değilmişsin dedi. 90 yılından beri tanıdığım bu matematisyen insan olayı çözümlemişti artık eve gidip yatağıma atabilirdim kendimi, olan bitene o da çok üzüldü anlamaya çalıştı son A'nın bana neden "sen erkeklerin çok da isteyeceği türden bir kız arkadaş değilsin" isimli çıkışını anlatmaya çalıştı, zira kendisi de  en az benim kadar açık sözlü löm löm konuşan Talsemin beni çok iyi tanıdığından bunu normal karşılayabildiğini ama diğerlerinin anlamadığını söyledi, taksi şöförü biraz daha konuşsak bizi arabadan atacaktı muhtemelen leş gibi sarımsak falan da kokuyor olabilirdik o ıslak Hamburger nedeniyle acaba höh deyip bayıltsamıydık? Talsemin'i bıraktıktan sonra eve geçtim, duş falan almadan o pisssss halimle yatakta hamburger pozisyonumu alıp burnumu tıkadım ve uyumadım, öldüm. Ay evet ölmeyi bayılmak sanıyorum ben.

Başka türlü bir şey benim istediğim, time lord, tardis, doctor who, ironman, thor veya gandalf, cüce efendiler, elf piremsi diye anlattığımda beni dinleyecek, acayipliklerime gülümseyecek, o konulara ilgi duymasa bile dinleyecek sabırlı biri.. Ee yine aynı şeyi anlattım, hoffffffffff



İlişki durumu: kalın kafalı olmak için özellikle çaba gösterdiğini düşünüyorum artık
Ruh hali: sorry evlenmemiz gerek


Sıkıntıdan patlayan kahramanınız,

Coco

Xoxo





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder