İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

26 Ocak 2014 Pazar

Sevgili günlük

Bugün de aramadın aybolmuyor mu?


Soğuk bir sabah, aralıklı uyuyup uyandım, 6'da biraz kitap okuyup tekrar uyudum, iyi ki haftasonu haftaiçi hastalık hiç çekilmiyor.


Sanırım çok sayıda şehirdışı organizasyonu olması ve sosyal kelebek olmam dolayısıyla kolaylıkla virüs falan kaptım, virüs bulaştıran için ne derler bilirsin "seni tanrı bile affetmeyecek".

Doktora gittim cuma günü, boynunuz mu ağrıyor, boğazınızda mı, böyle sizi dövmüşler gibi mi, ateşinizde mi var, cırcır gibi misiniz, ortalığın hastalığı eve gidin yatın bol sıvı alın dedi. İşimi anlattım ve de sıklıkla hasta olduğumu çünkü beni yaparken bozuk yapmışlardı, küçükken de hastalanırım sık sık, sen de hep hastasın diyenlere selam olsun, immün sistemimi kuvvetlendirecek bir aşk, bir sevgi kırıntısı bir hap varsa alabilirim dedim, size şahane bir ilaç yazacağım dedi, geçen sene ki Nuri Alço doktoru hatırlarsınız onun gibi. Bol sıvı tüketin, tavuk suyu çorba, her şey ılık içilsin, sizinle ilgilenecek biri var mı? YOK! Kimse yok, evde de yok, komşum bile hepsi tatilde, tek başımayım, yapayalnız, tamam mı, mutlu musun doc?

Ve bol bol dinlenin, ilaçla 1 hafta dinlenerek 7 günde geçer, konuşmayın ve işinizi değiştirin dedi. İşimi mi değiştirmek, adam haklı bu olacak bir gün, daha az insana maruz kalacağım bir iş, hımmm. 
Neyse işte eve geldim, yatıyorum, halim yok, hazır yemek söylüyorum, lahmacuncudan çorba mesela bir tezim var, lahmacun satılan yerde çorba da olur. İğrenç bir şey geliyor bir de acılıymış, içim acılı, böğrüm ağrıyor zaten, yata yata uyuya uyuya geçiriyorum haftasonunu. Okumam gereken kitaplar vardı, gözlerim kayana kadar okuyorum işte, ağzımın tadı zımpara gibi.

Unutmadan rüyamı anlatmak istiyorum;

Çok büyük bir kırtasiyedeyiz ya da işte kalem satan bir yer, biliyorsunuz kalem takıntım var, bizim plazada(mmeh mmeh mmeh) renkli kalemlerde yazıyorlar mülakat formlarına bu bana çok ilginç geliyor, çünkü lacivert ve siyah dışında resmi formlarda yazı yazmaya alışkın değilim, kırmızıyı da sadece cumhurbaşkanı kullandığına göre imza atarken? Pembe yazı yazılan görüşme formu tuhaf geliyor. Neyse kendime şahane bir kalem arıyorum, hatta abartıp üzerine adımı yazdırabilirim ya da başharflerimi, bence oldukça şık bir hediyedir, yeni işe başlayan bir arkadaşa ya da sevgiliye isme özel hediyeler gönderilebilir, tabii ki bana alan olmadı, sevgilim mi var benim!!!!! 

Sevgilim olursa bir gün ona adının başharfleri işlenmiş gömlek yaptıracağım, hımmm klişenin dibi, Ateş'in gömlekleri öyleydi, kol düğmeleri de öyleydi, adam kendine tapıyordu hanımlar beyler. Hele bir olsun da bak ben ona neler alıyorum, papyonlar, fularlar, böyle lacivert cici ceketler, denizci kazakları hımmmmm böyle lacivert,beyaz, kırmızılı. Ben de uyumlu capri pantolon ve beyazlı bluz ile eşlik edeceğim, ayrıca şapkamla, şapka benim için çok önemli biliyorsunuz, benim bir şapka koleksiyonum var. İşte böyle haftasonu kabız bir şekilde aynı eşofman takımı giyinen sevgililer gibi dolaşacağız, uzun kahvaltılar yaparken bir yandan, ona tatlı krepler yedireceğim. Aman sağlıklı olsun da ...

Evet kendime kalem alıyorum yanımda biri var! Seçmeme yardımcı oluyor o kadar yakın yani, fikrini alabileceğim kadar değerli biri, U know. Kalemi beğeniyoruz, çok şık, çok parlak, sonra görevli kadın kadife kutusunu getirmeye gidiyor, döndüğünde ne yapıyorsa yanımızdaki cam masayı kırıyor, paramparça oluyor, tuz-buz öehhh diyoruz, sonra ben uyanıyorum. 

Yoruma bakalım: 
Rüyada cam kırılması, rüya sahibinin hayatında kritik bir dönemin yaşanacağına alamet eder. Kişinin yeni kararlar alacağı, radikal işler yapacağı, birileri ile kesin olarak sonsuza kadar yollarını ayırırken birileri ile de sonsuza kadar bir araya gelmek için adım atacağı anlamına gelir. Bu rüya, sahibi için hayatının dönüm noktası sayılacak bir yol ayırımına gelmeye ve bu konuda bir karar kılmasına işaret eder.

Sevmedim. Yuzarsif yaşasaydı da yorumlasaydı.

Yazının fon müziği Ercüment Vural, Rüyalar şarkısı olsun, çok güzel bir şarkıdır...


Bence bu aletler çok estetik duruyor uzaktan, uzun uzun yürüyesim var, ama tabii iyileşince.

İlişki durumu: canlilar ikiye ayrilir: normal canlilar, erzincanlilar... Erzincanlı desinler hacı minnoş



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder