İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

30 Ocak 2014 Perşembe

seyahat kronikleri



Dönüyorum
Sabah 5te uyandım
Havaalanı yine halk günü neden çünkü Perşembe 
Son anda otobosa yetiştim çünkü halk günü yüzünden xrayde sıra bekledim
Kahvaltı yapamadım o nedenle Anadolu jetin sunta sandviçi ile idare ettim
Asistanla yanyana oturduk, sağ olsun kanarya suyu içirmişler ne gözlerimi dinlendirebildim ne uyuyabildim


Türbülansta tırnaklarını elime geçiriğinden ellerim morardı No more uyku, bir yandan sübaneke okurken diğer yandan ellerimi tutuyordu, tanrım ne romantik, bir kadın ellerimden tutuyor bu sabah, 40000 feetteyiz ve nihayet ellerimden tutan biri var, bana ihtiyacı olan biri, korkuyor, çok sağlıklı bir ilişkimiz var, titremeye başladı, hadi derin nefes al, sakinleş, hadi Binnaz, bak hava çok hoş, minik bir sarsıntı, geçecek. Bir sarsıntı daha binnaz çıldırdı ve çığlık attı, herkes bize bakıyor, el eleyiz, tanrım son dakikalarım bu olacaksa en azından binnaz değil de karşı cinsten biri olsaydı, ovalara dağlara bakıyorum, aslında o kadar zor değil diyorum binnaz Ebru şallı nefesleri alıp, ben çok korkuyorum diyor rengi giderek açıldı yüzünün umarım üzerime kusmaz diye geçiriyorum içimden, dergi ister misin? Su ister misin? Tam bir özgeci hizmet modeliyim, acaba ellerimi ne zaman bırakacak? Giderek rahatsız bir hal aldı, saçma sapan bir hikaye anlatmaya başladım, dikkatini dağıtmam gerek, söylesene sen bu durumda ne yapardın? Kızsal hikayeler hep işe yarar, sevgilisiyle arası açık ya da yeni ayrılmış kız numarası, evet, hemen bakışlar değişti, kaşlar düştü küçükemrahvari bir bakış, aldanma mahsun tatlı yüzüneeeeeeeee. O ara sağa sola dönüşler normale döndü, binnaz biraz sakinledi, aksanlı türkçesi ile ben çok korkuyorum Coco dedi, bebeğim olsa düşer, ow yea.


Sabah kalkış sırasında da çok gergindi, ben uçmayı severim dedim, hatta kalkış en sevdiğim, zira hızlanırken karnımda kelebekler gıdıklıyor gibi oluyor, belki de araba ile hız yaptığımda olduğu gibi bir his. Tek kötü yan kulaklardaki basıncın verdiği rahatsızlık hissi. 10 dakika sonra indik dolayısıyla tarlaların rengarenk fotoğraflarını çekemedim, pıffffff.


*kebap bükelim sevgilim, baklava bükelim, kapaklarını yemeyelim

Sağ burun deliği tıkalı yetmez gibi kaşınıyor,
Ses kayıp,
6 aday ok, 6da6 büyük başarı
Kebap yendi, check, 
Baklava yendi, 
Türk kahvesi içildi, 


10 yıllık çay içildi ve bu saçma şeye insanların neden katlandığını hala anlamış değilim, ewwww


Mülakat sırasında öksürük krizine girdim, gözümden yaş geldi, yönetici devraldı şükür, gidip bir yerlerden şeker buldum, şöyle ki öksürürken kusmaya başlıyorum da o tür bir rezillik yaşatmak istemedim.
Dönüşte el bagajı yüzünden tartışma çıktı önümdeki obez aile fertleri ve yer hizmetleri şefi arasında, biraz kitap okudum, kulaklarım çok ağrıdı, Sherlock izledim, rötar kaçınılmaz,
Ve evet şöför hazırdı, İstanbul 1 derece, üşüdüm ve eve attım kendimi,


o esnada mülakatta, dur panpa love is over there, davar tipi oturuş şekli, bir üst level tarlası yanmış köylü duruşu!


Bugün insanlık adına çok şey yaptım, hr adına 6 adayı kurtaran bir kahramandım.


ruh hali: senin gökyüzünde benim yerim yoktu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder