İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

5 Ocak 2014 Pazar

Sherlock 3. Sezon


Tünaydınlar, şahane bir Pazar gününden merhaba weirdos.
Dün geceyi kendime ayırıp yeni bölümü izledim, pleasure delay mode on. Sabah uyanıp aynaya girdim, onun dışında bir ekşınım yok, ha bir de bazı kız isimlerinden nefret ediyorum. Ciddiyim, ciddiyim.
Ona küçük kıskanıyorum atarları yapın, aklını alın.!?@&

Ona havaalanında küçük mitingler düzenleyin, evet.





Elbette lotr serisini izlediğimde farklı bir modda oluyorum, mesela yüzük kardeşliğinde gandalf hobbit köye doğru(shire come on bunu bilmediğimi düşünemezsin) giderken belki de çalan flütün etkisi ile gözlerim doluyor aniden, dublajlı hali izleyenler için istemi betil seslendirirdi mezarına nurlar yağsın, mekanı cennet olsun. İşte dün de buna benzer bir kafa izledim, mezar taşında Sherlock Holmes yazıyordu, arkadan John'un feryadı, güzel başladı güzel. Klasik Sherlock havasının dışında daha insani bir karakter olmuş, ilk bölüm, bütünlük konusunda eskiyi aratmış ama olsun 2 yıl bekleyen bünyeler Bayram etti.

Bilbo çok yaşlanmış hacı gerçekten bıyık hadisesi korkunç, Sherlock 007 mode on, abisi Mycroft ile olan diyalogları epic, her sahne beni benden aldı, hele çocukluklarına yapılan atıflar şahaneydi, "sen bile bana yavaş gelirken" diyordu, abi ayrıca Steven Moffat ile dizi bölümlerini yazıyor.


Evet john, gay değilsin ama dişil kahramansın :)







Karşılaşma anı öncesi egosunu seyretmek harikaydı, SATC soundtracki benzeri ve aynı zamanda ofisten ceren'in telefon melodisi olan donde estas yolanda şarkısı ile kendimden geçtim, ama Bilbo gerçekten çok iyi oynadı, masada ilk gördüğü anda yaşadığı o şaşkınlık, bu arada sevgilisini oynayan(mary) gerçek hayatta eşiymiş ayrıca Sherlock onu incelediğinde #liar göründü  :) falan filan...

Sonra işte fanlar için hazırlanmış geyik sahneler



Ve bittabi v for Vendetta.

Evet evet 15 günde 3 bölüm yayınlanıp, izlemeyi bitirip, sonra 1 yıl beklemek için harika bir aydır Ocak.

Mini dizi kere mini dizi, ölüsü yeter, ama Irene Adlerli a scandal of belgravia bölümü hala favorim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder